Obserwatorzy

15.09.2015

Ześwirowany mejkap w żółci i czerni

Trochę mnie znacie. Jestem ciutkę pomyLuna ;)
Dostałabym bolesnego zatwardzenia, gdybym nie ześwirowała jakiegoś pawiana.
Dawno nie malowałam, jeszcze dawniej nie malowałam w celach wstawienia rezultatu na bloga. Prawdopodobnie ciężar odpowiedzialności mnie przytłoczył xD
Czytałam Harry'ego, akurat był mecz Kłidicza i tak mnie naszło na te barwy. Zamiast zrobić kreskę na obu, skoro już zaczęłam (i tak by nie wyszła równa!) - odpitoliłam na drugim oku takie siakie coś.
Trudno.
Nie każdy musi być równy. (No i było znacznie łatwiej namaziać pasków niż manewrować drugą krechę...)




















Już naprawdę niedługo Halołin!





Za karę ja - bez tapety, kiedy akurat nie dobieram się do pędzli i farbek.




Dziewczęta, jesteście ciekawe notki o usuwaniu pieprzyków?
Akurat jestem po wycięciu tego owego i mogłabym coś skrobnąć po zdjęciu szwów ;)

6 komentarzy:

  1. Harry to to co tygryski lubią najbardziej :3
    a co do pieprzyków to sama jeden usuwałam (pod kolanem) i została mi ogromna blizna.. choć pieprzyk był wielkości dwóch ziarenek maku :/ teraz to taka 'stonoga', kwadrat na środku i kropeczki po dwóch stronach - chyba miałam zbyt późno zdjęte szwy :( teraz czeka mnie usunięcie chyba 3 na brzuchu, również są malusie, ale jeśli mam mieć na brzuchu takie stonogi to dziękuję bardzo.. i teraz nie wiem co robić :( chętnie przeczytam jak to u ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to dziwne... a ile miałaś szwów? Mi chirurg zrobił tylko jeden szew, powiedział że dzięki temu blizna będzie mniejsza...

      Usuń
  2. Fantastycznie! :) Gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale raczej nie jestem z tych co maja talent...
      Coś tam dłubię i czasem mi się nawet uda, ale częściej nie ;) Juz się z tym pogodziłam xD

      Usuń
  3. Powiem tak, WOW jeżeli chodzi o pierwszy wariant <3 Masz niesamowity typ urody, że całość tylko podkreśla Twoją kobiecość, filuterność, mrauuuu Bo z tym drugim to już trochę kombinatorstwa, takiego w dobrym wydaniu lecz na potrzeby np. jakiejś imprezy tematycznej albo coś w tym stylu? A ten zawijas z załamania powieki ma charakter i np. mała czarna, wspólna kolacja z Majlordem i fiu fiu - szał ciał :D

    Raw beauty w pełnej odsłonie, który pokazuje jak bardzo jesteś sexy!

    Super, że tyle się uśmiechasz bo ja też....uśmiecham się do Ciebie :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Kiedyś tak nawet wychodziłam z domu, ale już mi się nie zdarza. Niestety. Czuje sie teraz za stara :D

      (Ostatnio mało się uśmiecham, ale się nie przyznam)
      Wysyłam buziaki :*

      Usuń