Obserwatorzy

05.09.2015

Lumpeksowe zdobycze wg Kempka ;)

 Moich ostatnich zdobyczy wcale tu nie zobaczycie: nie mam odpowiednio wielkiego skrawka wolnej podłogi, nie mam drąga, ani szafy na której mogłabym go zawiesić, żeby obfocić zakupy.
Nie mam nawet lustra, żeby strzelić selfiaczka, bo szafa mi się rozpadła, więc trzeba czekać.
Dziś porcja zdobyczy wcześniejszych (z czasów, gdy miałam jeszcze gdzie focić :D) ale jeszcze nie pokazanych.

Nie byłam przekonana do staników z lompa. Do czasu. Przegapiłam jedną perełkę, drugą, trzecią, aż w końcu pomyślałam sobie "Ludzie noszą spodnie bez gaci i tshirty bez staników. Taki sam kawałek materiału jak każdy inny". Przełamałam się! 
Oczywiście piorę w wysokiej temp., bo skrupuły zostały.
Ale takie, prawie nieśmigane cudeńko z Ann Summers za 5 zł?
Czy ktoś by je zostawił samotne w koszu?:D

Bluzka musiała być moja przez kolor i koronkę - 4 zł

Portfel, a właściwie mini centrum dowodzenia, bo to prawie mała torebka - 10 zł ;)

Jako maniaczka świątecznych sweterków biorę każdy, który nie ma rozmiaru 34 albo 36 (bo nie wcisnę zada).
Cen już nie pamiętam (żadna nie wyższa niż 6 zł) - zerknijcie na tą obfitość Gwiazdkowych wzorów :D
Pierwszy akurat Lordasowy...





Żabka dla Lordaska :)

Taaaakie cuda i to dwa na raz! Po 6 zł!


I więcej Gwiazdki...



Dwie pary portków, obie za 1 zł. Nieśmigane, ale strasznie szerokie nogawki. Nie wiem czy się trudzić i zwężać, czy zostawić jak jest.
(Mała stópeczka w bonusie)


Prześwitasowa sukienka:

I jeszcze jedna:

Długa suknia - na czas niechęci do golenia nóg (czyli w moim wypadku musiałabym w niej chodzić przez 90% lata xD)

Świąteczne klimaty :D

I grubsza sukienka na wiosnę/jesień. Bo lubię.

Gdy tylko się doczekam szafy, albo chociaż właściwej wielkości lustra wprowadzam nowy standard pokazywania lompeksowych zdobyczy: na własnym zadzie!
Nie po to je wytarguje, żeby zdobiły podłogę! ;)
Może być?

10 komentarzy:

  1. Fajne zdobycze ;) Też kupuję biustonosze w sh, ale też gorsety bieliźniane które uwielbiam <3 trudno przejść obok niektórych perełek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Gorsety i "łóżkowe" koszulki - w sklepach za setki, a tu całkiem niezużyte za parę złotych...
      Masz jakiś system prania?

      Usuń
  2. Tęsknie trochę a lumpkami, ale mam tutaj Primarka i TKMaxa w przystępnych cenach :) Mam dokładnie z TŻem ten sam sweterek z pingwinkiem <3 Jest podwójny i mega ciepły, polecam go bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochałam Primark!

      A odkryłaś już charity shopy? :-D

      Usuń
  3. Też uwielbiam sweterki z zimowymi klimatami, a w sklepach takie drogie... jak tylko znajdę wolną chwilę to lecę na polowanie, bo nie mogę się nadziwić, że aż tyle tego można znaleźć! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej ich szukać w pierwszej połowie roku - wtedy ludzie masowo się pozbywają. Im bliżej grudnia, tym trudniej dostać.

      Usuń
  4. fanie, zdjęcia na modelce są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak... A odkąd obiecałam je robić (posiadam już nawet szafę z lustrem) kompletnie nie pamiętam, żeby cokolwiek po przyniesieniu z lompa obfocić...
      Mam pamięć fretki.

      Usuń
  5. Cholera jak mozna kupic bielizne w sh? Nawet lekko, troszke, prawie wcale nie uzywana ??????????? Jak sie pytam? Dla mnie to wielkie fuj! przez wielkie F!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne tak samo jak można kupić sukienkę czy tshirt - tak samo nosi sie je na gołe ciało.
      Również sprawdza się tak skomplikowana rzecz jak pranie przed użyciem.
      To nie gacie.
      PS. Stanik, który kupujesz w sklepie też już ktoś przymierzał i to na goły biust... Wow, co za zaskoczenie, nie?

      Usuń