Obserwatorzy

23.03.2015

Joanna, Rzepa - ampułki wzmacniające, czyli dalsza walka z łysieniem

Kolejny produkt przeciwłysieniowy, który przetestowałam.
Ponieważ żaden jak dotąd w pełni mnie nie zadowolił, to wciąż wypatruję nowości na aptecznych i drogeryjnych półkach.
W Naturze napotkałam te ampułki:


Stosuje się je tak:


...czyli łamiemy, wcieramy i czekamy na efekty.

Jak widzicie w moich pływały takie farfocle:



Nie wiem czy to normalne - pragnęłam wierzyć, że tak, bo termin ważności jeszcze odległy.

Dostanie się do środka ampułki nie jest prostą rzeczą, jeśli jest się Kempkiem - na cztery razy tylko raz nie przecięłam się szkłem...

Zapach mają intensywny, typowa rzepa. Mi on nie przeszkadza za bardzo, po pewnym czasie się przyzwyczaiłam i wręcz uznałam za przyjemny, ale wiem, że niektórzy twierdzą, że rzepa "cuchnie" :D

W każdej ampułce jest po 10 ml i zużywałam jedną na raz... Czyli z wydajnością kiepsko, bo opakowanie wystarczyło mi zaledwie na 4 użycia. Mam wrażenie, że to znacznie mniej niż wycisnęłabym z Jantaru czy Radicala - chociaż ich butelki mają po 100 ml, to jestem pewna, że używałam każdego więcej niż 10 razy.
No ale jak już się otworzy taka ampułkę, to nie bardzo jest co z nią zrobić. Zostawić głupio taką drobinkę, bo zwietrzeje i kto wie jaki bakter w niej zamieszka, więc wygodniej zużyć.

Cztery moje mycia, to w przybliżeniu półtora tygodnia - producent poleca stosować je przez dwa, więc niewiele mnie ominęło.
Czy włosy wzmocniły się po tym czasie? Nie - cudów nie ma...
Czy przestały choć na chwilę wypadać? Też nie.
Oczywiście trudno liczyć na lwią grzywę po czterech użyciach, ale coś by chociaż mogło ruszyć...

Jedyny pozytywny skutek, to że włosy dłużej pozostawały świeże - o ile zazwyczaj myję co 2 dni, o tyle przy ampułkach dopiero trzeciego wyglądały tłusto.

Znacie?
Ja szukam dalej...

2 komentarze:

  1. Jescze ich nie miałam... u mnie świetnie się sprawdza jantar:) a te farfocle to podejrzane jakieś....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Jantar kiepsko sobie poradził :(

      Faktycznie podejrzane te farfocle, ale już zużyłam, więc nie będę o nich rozmyślać :D

      Usuń