Obserwatorzy

04.08.2014

Kempkowy lipiec w zdjęciach

Lipiec to jeden z moich najulubieńszych miesięcy w każdym roku - mam wtedy urodziny, mam imieniny, są wakacje, Potter pokonuje Voldemorta, a książę Harry biega nago :D


Wykopałam maxi spódniczkę za złotówkę... W to mi graj :)

Nie lubię jak ktoś zakłada sukienkę na którą mnie nie stać i nie goli do tego brody, ale mylenie pojęć też mi się nie podoba:

Naprzeciwko WORD stało autko w pięknym łososiowym kolorze. Na zdjęciu wyszedł pomarańczowy, a miał służyć Majlordowi jako próbnik :D

Ruszył nasz remont! To zostało pierwszego dnia z podłogi w łazience...

Za płotem mam barany, bez kitu :D
Najpierw myślałam, że mi się zdaje i nawet zaczęłam swoją standardową gadkę pt. "Patrz, jakie ludzie teraz dziwne psy trzymają" :D

Uff... Wzięłam się za zakuwanie z płyt i poszłam na teorie przygotowana.
Zdałam 74/74 :)
Z praktyką (dużo) gorzej...
 
Lubimy tatuaże!

Ałfit...

Przynajmniej drzwi wybrałam w 10 minut :D

Ałfit namber tu ;)
Uwierzycie, że wytargałam to neonowe cudo na carbootcie za 50 pensów? :D

W Biedronie były wina za 5 zł, więc wzięłam na imieniny, na urodziny i na zdanie egzaminu... Zgadnijcie, któremu przyszło nabierać szlachetności czekając na wielki dzień...?:D

Mój pierwszy raz...w Hebe.

Imieninowy prezent od mamy:

...oraz od siostry i jej bojfrenda - ich hojność nie zna granic...

Piękny, wspaniały, cudowny, wymarzony! Od Majlorda na imieniny...

<3
Czasem mnie denerwuje, ale i tak go kocham :D

Wymarzona, upragniona - wreszcie twarda okładka :)

CCC i jej wyprz...
Ładne to one są, ale jakie niewygodne!

Trafiliśmy na losowanie w krwiodawstwie i oprócz czekolad Majlord dostał torbę eco, a ja serduszkowy ręczniczek :)

Mój pierwszy raz z Ann Summers - ciężko się oprzeć ich wyprzedażom... :)

Mój, mój, mój...!

Sorry no, przez 23 lata żyłam w przekonaniu, że nie znoszę perfum... A po prostu nie trafiłam na te właściwe... ;)

Urodzinowe słodkości od mamy i babci...:)

Urodzinowy prezent od Majlorda...
Piękny!
Poprzednie serduszko sczerniało strasznie od mydła siarkowego, ale to się tak szybko nie da! :)

Tort...
Kto mi dobrze życzy, ten dostanie kawałek... a nawet dwa! :)

Przedstawiam Wam Godryka!! :)
To drugi z moich prezentów urodzinowych od Majlorda...
Prawa jazdy jeszcze nie mam i jak mi tak dalej będą szły egzaminy - nie wiem czy w ogóle w tym roku będę miała, ale Godryś stoi i czeka... :)
Nie jest młody, ani idealny, ale wg mnie jest cudowny :D
Już go dzisiaj zatarłam próbując się zmieścić w bramę, ale on mi wszystko (na razie) wybacza!
Już wiecie przed czym uciekać w bramy.


Czy też lubicie lipiec?

10 komentarzy:

  1. 100 LAT!!!!! I TEŻ MAM IMIENINY W LIPCU:))) SUPER PREZENTY I SUPER TE KIECKI!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nawet dzień albo dwa po moich jest Natalii... I też jedne w roku?
      Bo Anny do niedawna było tylko 26.07, teraz dołożyli nowe daty :D

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego! No to masz motywację, samochodzik świetny. Mój jest już wiekowy i w stanie średnim, mam go od stycznia a kocham miłością bezgraniczną:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Motywacje mam, ale Kubica to ze mnie nie będzie :D

      To zupełnie jak ja... do ideału mu daleko, ale mój i do tego pierwszy, więc złego słowa powiedzieć nie dam :D

      Usuń
  3. świetne koszulki macie:))
    Kempek założyłabyś instagram jak już masz tyle fotek ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och nie, bo ja nawet nie wiem jak on działa!
      Poza tym boje się, że stale tam będę siedzieć :D

      Usuń
  4. e ta gadasz,
    prosta aplikacja:) tylko sie przez fejsa nie łącz to znajomi nie będą widzieli :P
    robisz zdjęcie i jak Ci sie podoba to "edytujesz", dajesz podpis... udostepniasz i zbierasz serduszka ;).
    A jak się nie podoba... robisz nastepne :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niechby sobie popatrzeli :-)
      Mi się tam nie podoba, że te zdjęcia są przycięte w kwadrat - moim zdaniem wtedy wszystkiego nie widać :-D

      Usuń
    2. ojj... ale wtedy bardziej artystycznie jest :D

      Usuń
    3. Niee...
      Jestem za duża, żeby się zmieścić w kwadracie :-D

      Usuń