Obserwatorzy

19.06.2014

Makeup dzienny w brązach - Aga

Podrzucam dziś drugi z majkapów zmalowanych na moich przyjaciółkach... Aga akurat dała sobie pomalować tylko oczy i to bardzo niechętnie xD
Postawiłam na dzienne brązy i wyszło całkiem niegłupio...
W każdym razie była zadowolona.
Jedyne do czego mam wątpliwości, to ten różowo-fioletowy cień na dolnej powiece... Dziś raczej dałabym tam ostrą zieleń w celu ożywienia całości... Ale wtedy po kilku drinkach róż wyglądał sensownie xD







Już mogę Wam powiedzieć, że malowałyśmy się w mój wieczór panieński, a jako następny pokażę Wam mój makijaż ślubny ;)

Uwielbiam brązowe cienie... Musiał je wymyślić jakiś geniusz :D

6 komentarzy:

  1. wycieniowane całkiem ładnie, ale pomalowałabym rzęsy od góry, bo cienie się osypały i są takie siwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Malowałam, ale już lekko trzęsły mi się ręce, więc nie chciałam wszystkiego upaćkać i zrobiłam tylko z większego :D

      Usuń
  2. Bardzo przyjemny, dzienny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń