Obserwatorzy

13.05.2014

Czym utrwalić minerały? - pytanie, nie odpowiedź...

Dziewczęta, wspominałam w poście stanikowym, że szykuje mi się dość ważna impreza.
Od początku tego roku używam podkładów mineralnych (o czym też tu powinno niedługo być...) i nie mam zamiaru już wracać do płynnych fluidów - nawet z takiej okazji...
No ale chciałbym, żeby mi się makijaż trzymał niezmieniony na twarzy... nie przez całą noc, ale przynajmniej przez 8 godz... I musi być perfekt, bo wiadomo - zdjęcia itd ;)
 
Rozejrzałam się tu i tam i rozważam dwa utrwalacze - fixer Kryolan lub proszek utrwalający ArtDeco...
Z czego Kryolan skutcznie odstrasza mnie ceną (potrzebuje tego na jeden raz!), a ArtDeco to proszek i nie wiem czy jest sens nakładać kolejny proszek na i tak sproszkowany podkład...
I czy przy podkładach mineralnych takie utrwalacze w ogóle cokolwiek dają? 
 
Błagam, doradźcie, bo wyjście coraz bliżej i nie wiem czy zdążę którykolwiek z nich zamówić na czas (a trzeba jeszcze wypróbować!)

12 komentarzy:

  1. A masz hydrolat? wodę termalną? w zasadzie tego typu produkty u mnie spisywały się bez zarzutu, oczywiście makijaż mineralny czy nie warto wykończyć dobrym pudrem sypkim i tutaj polecę Ci Catrice. Poszukam pełnej nazwy, ale może masz wśród proszków krzemionkę (silica) lub puder ryżowy? ostatecznie może się przydać puder bambusowy z BU. To są proszki, które najlepiej spisują się podczas zdjęć :) oczywiście można sięgnąć po wyższą półkę, ale zakładam że nie chcesz inwestować na jeden raz.
    Utrwalacz jak najbardziej, ale pamiętaj o idealnym przygotowaniu cery, to ona zasługuje na pierwsze skrzypce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam hydrolatu, ani wody termalnej - dotąd wystarczało mi nałożenie podkładu na sam krem nawilżający...
      Miałam zamiar zagłębić się w temat, ale im więcej siedzę na wizażowym podforum, tym bardziej nic nie wiem - może gdybym przsiadła i przeczytała na raz to byłoby inaczej, ale jak czytam strone wątku dziennie, to nie pamiętam początku zanim dojdę do połowy xD
      Pudrów w ogóle nie używam (ale nie używałam też na zwykłe podkłady - poza szczególnymi przypadkami...) - mam wtedy wrażenie, że jest zbyt sucho...
      Nie za bardzo się w tym wszystkim orientuje xD Czy to na pewno nie będzie za dużo - podkład, puder i na to jeszcze ewentualna baza (też w proszku)?

      Usuń
    2. Powiem tak, wszystko zależy od formuły podkładu mineralnego oraz bazy, czyli użytego kremu. Nie sugeruj się tym, co wyczytasz w sieci ale własną skórą. Bo być może jest tak, że starczy Ci przygotowanie cery, potem podkład i sam puder wykańczający. I to wszystko. Jeżeli masz czytać cokolwiek o minerałach, polecam wyłącznie bloga Cathy http://naturalnie-mineralnie.pl/ To jedyne miejsce dotyczące minerałów i nie tylko, gdzie znajdziesz mnóstwo wartościowych informacji :)

      Usuń
    3. Właśnie dotąd wystarczało mi samo nałożenie na krem... Ten efekt mi najbardziej odpowiadał :-)
      Teraz przed tym wyjściem się nagle obudziłam z ręką w nocniku, bo potrzebuje trwalej...

      Usuń
    4. A tego bloga nie znałam... Dziękuje!

      Usuń
  2. a myślałaś o FIXER SPRAY'U? Polecam ten z HEANA, cena przystępna a makijaż trzyma się super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam... Właśnie postawiłam na Kryolan, choć o tym z Hean też czytałam niezłe opinie... Sama już nie wiem :-D

      Usuń
  3. U mnie tak jak u Asi, na podkład mineralny pryskałam wodę termalną, wystarczało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się za taką rozejrzeć!

      Usuń
    2. To jeszcze dorzucę od siebie, że polecam wodę termalną z Uriage :) Moje ostatnie odkrycie, ale do minerałów będzie jak znalazł i mam nadzieję, że i Tobie posłuży. Teraz jest nią promocja w większości aptek i można kupić -50% także wychodzi ok. 13zł.

      Usuń
    3. Fixer z Hean'z w Ostrowie Wlkp. kupisz na targu na Glogowskiej za ok 23 zl w sklepiku przy agencji PKO BP, z tego co kojarzę wodę termalna tez tam kiedyś kupowałam

      Usuń
    4. Asiu, dziękuje :-* Akurat czytałam o niej najlepsze recenzje, alw była też najdroższą z polecanych... Jutro idę na zakupy, więc rozejrzę się za nią!

      Anonimie, nie wiedziałam, że na targu mają taki sklepik z kosmetykami! Dawno tam nie byłam... Dzięki bardzo, poszukam...

      Usuń