Obserwatorzy

11.04.2014

Gdzie kupić idealne dżinsy?

Dziewczyny, zwracam się do Was z uprzejmą prośbą... Już nie raz mi w takich pytaniach pomogłyście, więc może i tym razem się uda.
Chodzi o portki.
 
Zaczęłam nosić się z zakupem nowych spodni, a musicie wiedzieć, że jest to jedna z rzeczy, których bardzo, ale to bardzo nie lubię robić. Nawet w lompeksach omijam dział ze spodniami, bo po prostu z góry wiem, że nic ciekawego nie znajdę.
Pytam Was teraz, bo zanim się zmuszę do tej przerażającej czynności minie pewnie z pół roku, a akurat zimą nowe dżinsy bardzo mi się przydadzą :D

Moje pytanie brzmi:
Gdzie kupić dżinsy, które rzeczywiście podkreślają kształty?

Teraz tłumaczę:
Dotąd zadowalałam się wyrobami takich domów mody jak Primark czy okoliczny bazarek ;) Nie ma nic złego w tych spodniach i nadal je noszę, ale... spłaszczają tyłek.
Nie przejmowałam się tym, bo mój tyłek jest, był i pewnie zawsze będzie duży, więc miał cierpieć, ale... zmądrzałam.
Okej - jest duży, ale jest też okrągły i naprawdę kształtny. Godziny ćwiczeń sprawiają, że robi się jeszcze okrąglejszy, a ciasto sprawia, że się nie zmniejsza... i to też jest w porządku, a wręcz bardzo mi się podoba.
Zaczęłam go doceniać (stara panno dziewico, dorośleję!). I nie chce już, żeby po ubraniu spodni robił się płaski jak naleśnik. To psuje mi nastrój i zadowolenie z siebie... To tylko dupa i wcale jej nie oglądam, ale wiem, że tam jest i chcę, żeby była wyględna.

Rozumiecie?


Uda też mam, jak Nike z Samotraki i te akurat nie idą w lepszym kierunku. Ale przynajmniej nie rosną. Ich wredne posiadanie nietykalnego obwodu uważam za karę, bo po ciąży schudły pierwsze i to dużo. Trudno się mówi... będą kolejne ciąże, będą jeszcze miały czas chudnąć (a wpierw tyć).
W każdym razie w rzeczonych spodniach też by miały dobrze wyglądać.


Czy znajdę, w rozsądnej cenie, spodnie dżinsowe, które sprawią, że mój tyłek nie będzie wyglądał jak cyc u modelki, tylko jak należy?
300 zł za spodnie nie dam... 200 też nie - wolałabym chodzić nago. Ale 150 jestem w stanie rozważyć (najwyżej sprzedam braci!)

Jakieś sugestie?

 
 


17 komentarzy:

  1. Dość drogie (raczej stówka i w górę) ale najlepsze według mnie są w American Eagle Outfitters, nie wyciągają się, nie zmieniają kształtów, nie przecierają szybko i po dwóch latach wyglądają prawie jak nowe. W spodnie tej firmy warto zainwestować. No i jest duży wybór w kolorach, krojach i można dobrać też długość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, pierwsze słyszę o tej firmie, to pewnie jej nie ma w mojej mieścinie... Zerknę w internecie za listą sklepów.
      Dzięki!

      Usuń
  2. A ja bardzo polecam spodnie z bershki :) Spory wybór, ja zazwyczaj jak dorwę jeden pasujący model to wykupuje większość kolorów, no i ceny też super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat o tym sklepie słyszałam :D Musze zajrzeć...

      Usuń
  3. Niestety nie pomogę bo sama mam wielki problem ze spodniami. Ostatnio chodziłam kilka godzin po sklepach w City Center w Poznaniu, a nic na siebie nie znalazłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli dobrze mnie rozumiesz... Nie znoszę tego łażenia po sklepach i wychodzenia z niczym... ;/

      Usuń
    2. Czyli mnie rozumiesz... Nie znoszę tego szukania i wychodzenia z niczym ;/

      Usuń
  4. Zagladam do Ciebie od jakiegos czasu, ale dzisiaj musialam sie w koncu odezwac. Rozbraja mnie styl, jakim piszesz! Az sie micha cieszy :)
    Co do spodni, to nie wiem jak cenowo (i fasonowo) teraz wygladaja, ale kiedys fajne modele mial stary, poczciwy Cross. Jeszcze 2 lata temu, zanim wybylam z PL, mozna bylo znalezc fajne jeansy kolo 150zl wlasnie. I to niekoniecznie w firmowym sklepie, w mojej miescinie byly w sklepie z roznymi no-name.
    Ewentualnie Reserved odwiedz. Moze jakosc gorsza, ale miewali fajne kroje.
    Dobrym pomyslem moga tez byc wszelkie outlety, czasem da sie tam znalezc uniwersalne ciuchy, niekoniecznie sprzed potopu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) :*
      Hmmm... właśnie też myślałam o outletach, ale ostatni z mojego miasta chyba już wybył...
      Strasznie stresujące te przygotowania do szukania spodni :D

      Usuń
  5. Ja ostatnio polubiłam dżinsy z H&M. Modeli mają sporo, ale ja dopasowałam jeden i kupiłam w 3 kolorach. Ceny też dobre, bo 79,9zł a jeszcze za zarejestrowanie na stronie dostaje się bon na jedną rzecz -25%, więc zarejestrowałam siebie, M. i Mamę i wyszły mi spodnie po 59zl:)
    Tylko tam jest sporo różnych modeli, trzeba cierpliwie mierzyć, bo mi w sumie tylko jeden spasowała, ale za to idealnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat mam problem z cierpliwym mierzeniem - nie znoszę tego :D

      Usuń
  6. Cubus - dobra cena adekwatna do jakości plu często różne promocje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czy mają modele na wszystkie kształty?

      Usuń
  7. Mam jeansy kupione w Bershce - polecam tam zajrzeć :) ewnetualnie Zara :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ty pierwsza polecasz Bershke, więc może coś w tym jest :-D

      Usuń
  8. Udało mi się 2 razy kupić takowe w Orsayu - ogólnie są drogie, ale na wyprzedażach za jedna dałam 129 zł, a za drugie 40 zł :) Ogólnie to nienawidzę kupować spodni, bo jak są dobre w udach - to są za ciasne w brzuchu i biodrówki, a jak są dobre w brzuchu, to za luźne w udach... Mam jedne swoje ukochane, kupione w takim olsztyńskim butiku "Paryżanka", jest to jeans z lycrą i nawet jak schudłam, to one pięknie opinają pupę i nogi :)

    PUPY SĄ EXTRA :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są... Duże czy małe - trzeba dbać :D

      Usuń