Obserwatorzy

01.03.2014

Twisted Sista, 30 second curl spray - wyczaruj sobie loki ;)

Kolejny z produktów na które się skusiłam, bo skoro są specjalnie do loków, to muszą być dobre...
Ale czy na pewno?
 
Butla z grubego plastiku, poręczna, nieprzejrzysta.
Atomizer jest, ale... jakby go nie było - nie psika mgiełką tylko grubym strumieniem w jedno miejsce. Niezbyt to pomocne, gdy człowiek chce spryskać każdy pukiel... Dobitniej mówiąc: piekielnie upierdliwe.
 

Produkt należy mocno wstrząsnąć przed użyciem - jest to gęsta, biała ciecz. Bardzo przyjemnie, jakby owocowo pachnie.


Skład:


Działanie... Cóż...
Jakieś jest, ale bez rewelacji.
 
Po użyciu, ugnieceniu i zostawieniu do wyschnięcia są... lekkie loki.
Efekt pewnie zadowoliłby kogoś, kto ma włosy z natury proste i chciał lekko pofalować, ale u mnie o niebo lepszy look daje użycie żelu lnianego...
Poszczególne kosmyki są ładnie rozdzielone, nie puszą się, a przy tym włosy nie są przyklapnięte, ale to wszystko.
 
Za to rozczesanie ich po kolejnym myciu jest tragedią... Nie wiem jak to się dzieje, ale sklejają się w kołtuny jak nigdy i trudno w nie wbić grzebień...
 
Zawiodłam się... Spodziewałam się jakiegoś "efektu wow"...
Miałyście coś z tej firmy?


8 komentarzy:

  1. Jak tylko zobaczyłam nagłówek Twojego posta, mówię wchodzę-temat dla mnie :-) Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo polecam żel lniany - na podkreślenie skrętu nie ma nic lepszego...

      Usuń
  2. To do "afrykańskich" włosów, stąd tyle parafiny w składzie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Afrykańskie czy nie - lok to lok :D Raczej słabe by było po nim afro... ;)

      Usuń
  3. Jednym słowem szkoda.. A już myślałam że mam coś dla siebie i odpowiem na pytanie na swoim blogu. A tu zonk. :) Ale za to recenzja super. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego dokładnie dla siebie poszukujesz? :)

      Usuń
  4. Wiele razy juz prawie kupiłam ale dzięki tobie wiem że napewno już na niego nie spojrzę!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może u Ciebie lepiej by się sprawdził...?

      Usuń