Obserwatorzy

16.09.2013

Twisted sista, Curl activator - krem do stylizacji loków

Dziś recenzja produktu, który kupiłam na fali dbania o fale... ;) Było to zanim się zorientowałam, że do szczęścia w stylizacji wystarczy mi żel lniany.
Pokusiłam się, bo "a nuż będzie dobry" - w końcu firma produkuje kosmetyki dla zalokowanych, więc musi się na tym znać...
 

 
Krem dostajemy w kolorowej tubce, wydobycie go jest bezproblemowe (aczkolwiek nie wiem jak przy końcówce), nakrętka na zatrzask, duża dziurka.
Sam krem jest biały, cudownie, słodko pachnie, jest dość lekki i zupełnie nie tłusty.


Najlepiej nabrać go odrobinę, rozetrzeć w dłoniach i wsmarować we włosy.
 
Mi niespecjalnie przypadł do gustu sposób jego aplikacji - mokrymi od kremu dłońmi smarować włosy od góry do dołu - niezbyt przyjemne. I ręce się mocno kleją.
Owszem - eliminuje puszenie. Póki nie wyschnie. Gdy już przeschnie i zawieje wiatr - na głowie powstaje puch jak u owcy. Nie wiem dlaczego tak się dzieje, ale to już enty produkt do loków, który ma takie działanie.
Co do podkreślenia skrętu - zero. Niestety. Włosy są obciążone, posklejane w strączki, ale z pewnością nie nazwałabym tego lokami. Myślałam, że może nakładam za mało (więc nakładałam więcej), a później, że nakładam za dużo (więc nakładałam mniej), mocno je też ugniatałam, żeby mu pomóc - nic z tego.
Nie był drogi - w cenie regularnej kosztuje chyba około 3f, ale i tego na niego szkoda.
 
Szkoda, bo wierzyłam, że uznana firma, która robi produkty dla włosów kręconych wypuści coś lepszego.
Pozostaje przy żelu lnianym :)

6 komentarzy:

  1. Cóż, niestety, tego typu kosmetyki u jednych się sprawdzają, a u innych nie ;) Zazdroszczę loczków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale jak już wiesz, że żel lniany jest najlepszy, to już nie musisz szukać :D Bo ja to szukam i szukam i szukam coś na tą moją szopę i znaleźć nie idzie. Życiowo..

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można taki kupić? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoje kosmetyki Twisted Sista kupowałam w angielskim Tesco i Home Bargains ;)

      Usuń