Obserwatorzy

26.08.2013

Oriflame, Very Me Sponges - gąbki do makijażu

Sama pozostaje wierna gąbkom z Rossmanna, ale podczas ostatniego pobytu w Polsce mama dała mi te... Skoro dają, to biorę - mi w to graj.
Ostatnio do nakładania podkładu używam jaja z talią, ale czasem bardzo mi się spieszy i nie chce mi się ruszać tyłka z krzesła, żeby iść je zmoczyć.
W takich okolicznościach przypomniałam sobie o ukrytych w kufrze gąbeczkach :)
 

Nie za bardzo mi pasuje ich kształt - wolałabym, żeby były grubsze. Takie cienkie kwadraty nie są zbyt poręczne przy malowaniu.
Sama gąbka jest zbita, mięciutka, nie chłonie dużo podkładu. Daje bardzo dobry, naturalny efekt przy wklepywaniu.
Jedna strona jest gąbczasta, a druga nie przepuszcza podkładu, co chyba z zamierzeniu miało uprzyjemnić malowanie - i to robi.
Wiem, że gąbki powinno się wyrzucać po jednym użyciu i pewnie gdybym malowała kogoś bym to zrobiła. Swoje po prostu piorę, póki się jeszcze nadają do użycia i - jedyne co mogę im zarzucić - to, że już po pierwszym praniu zrobiły się rozlazłe i nie wróciły do pierwotnego rozmiaru. Doprać się też za bardzo nie dały...
 
Nie wiem jaka jest ich cena, ale jeśli ktoś nie lubi nakładać podkładu pędzlem lub palcami, to te gąbeczki powinny mu podejść.
 
Znacie?



7 komentarzy:

  1. Znam, znam. Sama ich kiedyś używałam i też próbowałam je prać, ale właśnie później były rozlazłe. Podkład nakładało się przyjemnie, nie było żądnych zacieków na twarzy, więc dobrze.

    Pozdrawiam,
    Klaudyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się tak rozłażą - gdyby nie to, nie można by im było nic zarzucić...

      Usuń
  2. Eee ja mam takie jedne ale z Avonu. Śmierdzą i po entym praniu się rozłarzą, więc nie jest tak źle. Ale ogólnie to jak podkład to najczęściej paluszkami ;d To jest moja ulubiona i najbardziej ekonomiczna metoda ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to: śmierdzą?
      Paluchami nie lubię - wszystko wokół brudne :p

      Usuń
    2. No śmierdzą, poważnie. Wyśle Ci taką jedną pocztą to sama się przekonasz :D

      Usuń
    3. Ty pacz - właśnie zauważyłam, że moja ortografia to katastrofa - wybacz mi to eRZet.

      Usuń
    4. Aż tak bardzo nie chce wiedzieć jakiego typu to smród :D

      Wybaczam :*

      Usuń