Obserwatorzy

08.08.2013

Czarno - biały (róż JOJO po raz drugi)

Wstawiam na szybko drugi makijaż z różem JOJO, który dostałam od KKCenterhk.
 
Znalazłam na dysku tylko kilka jego zdjęć (nawet przez długi czas myślałam, że ten i poprzedni publikowany to jeden i ten sam), ale mgliście sobie przypominam, że zmalowałam, ustawiłam się i po chwili padły baterie w aparacie...
 
Chyba chciałam osiągnąć efekt czarno-białej kreski, który bardzo mi się podoba. Niezupełnie chodziło mi o to co wyszło, ale nie wygląda to też najgorzej...
 
 




8 komentarzy:

  1. Masz niesamowite oczyska, wiesz?! I jeszcze taka poważna mina :P
    Wpatruję się lekko zahipnotyzowana w środkowe zdjęcie :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Mine mam po babci:D Babcia zawsze mówi, że się bez powodu nie szczerzy do zdjęć. Później ludzie mnie mająza wredną, bo mina mordercy :D

      Usuń
  2. Jesteś taka hipnotajzing :D ale to małe białe w kąciku dziwne... jakbyś miała dwie warstwy oka :D

    OdpowiedzUsuń