Obserwatorzy

06.07.2013

Pielęgnacja włosów z czerwca + zdjęcia

 Minął czerwiec, więc czas na kolejne podsumowanie włosowej pielęgnacji.
Zmieniłam ją trochę od zeszłego miesiąca - zrezygnowałam z wszelkich nabłyszczaczy i kremów Twisted Sista, które miały podkreślać skręt.
Postawiłam bardziej na naturę.
 
Było warto, bo widzę różnice!
Włosy są coraz bardziej miękkie, skręt coraz wyraźniejszy i z tygodnia na tydzień mniej się puszą!
 
Tak wyglądają po umyciu (jeszcze troszkę mokre):
 

 
A tak po nałożeniu żelu lnianego, wyschnięciu i wygnieceniu:

 
Moja obecna pielęgnacja wygląda tak:
1. Olej - obecnie używam kokosowego. Bardzo mi służy i jeśli będzie tak nadal, to nie mam już zamiaru szukać innego. Przypomnę, że wcześniej używałam migdałowego po którym miałam totalny łupież.
Olej zostawiam na około 2 godziny.
2. Myję włosy szamponem Tresemme Naturals - 2 razy.
3. Nakładam odżywkę Tresemme Naturals - zostawiam ją na kilka minut.
4. Nakładam maskę Tresemme Spilit Remedy - zostawiam na kilka minut, po czym:
5. Rozczesuję włosy grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami.
6. Spłukuje maskę chłodną wodą.
7. Jeszcze raz płuczę włosy - tym razem płukanką z siemienia lnianego (o niej kiedy indziej).
8. Zawijam włosy w pieluchę tetrową - czekam aż wchłonie większą część wody.
9. Zdejmuje pieluchę i ugniatam włosy.
10. Suszę je na wolnym powietrzu.
11. Jeśli potrzebuję podkreślić loki - używam żelu lnianego.
 
+ Staram się spać na poduszce obłożonej satynową koszulką.
+ Nie czeszę między myciami (tylko skalp)


PS. Wreszcie założyłam fanpejdża bloga na fejsbuku.
Obiecuję kawał ciasta każdemu kto go polubi...! :)
Like box macie po prawej, a możecie po prostu kliknąć tu.

18 komentarzy:

  1. Wow! Świetnie wyglądają Twoje włoski! Takie gęste i błyszczące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne masz włosy. Po moich już tylko ronię łzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pochwal się jak długie masz te włosy w cm ;> tak od środka głowy mniej więcej ;> bo żem jest bardzo ciekawa :D i zazdroszczę Ci tego skrętu! U mnie niestety całkowity brak, tylko prostota (w sensie, że proste!), czasami jakieś tam niesforne faale..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmierze jak mi któryś wypadnie!
      Ja się lepiej czuję i lepiej wyglądam w prostych, ale już się przyzwyczaiłam do fal :D

      Usuń
    2. To mi zaspokoiłaś ciekawość! Ej serio. Zmierz sobie, bo jestem ciekawa. Sama mówiłaś, że masz dłuższe od moich. Ja mierze od czubka tam z tyłu głowy, spuszczam miarkę na dół z tyłu i biorę najdłuższe pasemko. Pliska!

      Usuń
    3. Kurde, musiałabym Tomka poprosić :P
      Nie wiem czy mam dłuższe od Twoich - tak mi się wydaje :P
      No i chyba musiałabym je wyprostować do takiego mierzenia, czy nie?

      Usuń
    4. Niieee, sama też to zrobisz. Jedną ręką trzymaj przy czubku, drugą przejedź po taśmie i razem z taśmą naciągnij najdłuższe pasmo włosów. Mnie chodzi tak pi razy drzwi :D

      Usuń
    5. Musiałabym mieć strasznie długie ręce, żeby sięgnąć do tyłu :p No doobra - spróbuje jak nie zapomnę :D

      Usuń
  4. Jakie dlugiieee! :)
    Probowalam kiedys tego zelu lnianego i bylam zadowolona z efektu. Musze go zrobic jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie masz długie włosy :) piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo już zapuszczam...
      Dzięki :)

      Usuń