Obserwatorzy

26.07.2013

Makijaż w stylu Rosalie

Być może pamiętacie, że w jednej z notek z recenzjami produktów z wampirze kolekcji Essence wspomniałam, że podziwiam makijaż Rosalie z jednego z filmów.
Wprawdzie widziałam ją tylko raz czy dwa, a do tego krótką chwilę, a pamięć do szczegółów mam zerową, ale próbowałam go odtworzyć.
 
Wydaje mi się, że to były takie kolory, ale równie dobrze w filmie mógł być szaro-bury.
 
W sumie jestem z niego zadowolona, choć długo przeleżał czekając na swoją kolej...
 
Wybaczcie jakość zdjęć - postanowiłam je wyostrzyć w programie graficznym i - oczywiście - wyszło gorzej niż przed obróbką. Spostrzegłam prawie rychło w czas - dwa ostatnie są już bez wyostrzania...
Więcej nie będę łap pchać, gdzie mnie nie chcą! :)
 
 









O ile dobrze pamiętam wszystkie cienie na oku to sypkie pigmenty NYX.

6 komentarzy: