Obserwatorzy

28.07.2013

L'Oreal, Dermo Expertise, Gentle make-up remover

 
Najwyższy czas przybyć z recenzją tego płynu, bo niedawno go zdenkowałam.
Nie mam absolutnego faworyta w dziedzinie zmywania makijażu, więc stale w sklepie sięgam po co bądź (czyt. na co akurat jest promocja).
 
Ceny tego już nie pamiętam - około 3 funty za 125ml.
Butla plastikowa, przezroczysta, solidna.
 

 
Zatyczka jest na klik, ale szczególnie nią nie machałam, więc nie powiem na pewno czy by się w podróży nie wylała.



Płyn jest bezbarwny, lekko, przyjemnie pachnie.
Nie jest tłusty - przypomina wodę.
Bez problemu radzi sobie ze zmyciem podkładu, różu, cieni i tuszu. Nie podrażnia oczu, nie szczypie, nie piecze.
Za to zupełnie sobie nie radzi ze zmywaniem eyelinera - potrafi zrobić bardzo efektowną pandę, od oka aż po wąs.
 
Jest wydajny, bo przez swoją rzadka konsystencje wystarczy niewielka ilość, żeby pokryć wacik.
Dzięki temu, że jest taki wodnisty nie zostawia na oku tłustej warstwy (nie znoszę!) i tej okropnej mgły, która zostaje po dwufazowych płynach.
 
Niczego sobie produkt - gdybym nie miała potrzeby zmywać linera, to chętnie bym do niego kiedyś wróciła.

6 komentarzy:

  1. U mnie najlepiej sprawdza się płyn do demakijażu z Garniera ten dwufazowy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie próbowałam... Miałam jeden z Garniera,ale nie był dwufazowy - nie byłam zadowolona.
      Sprawdzę go! :)

      Usuń
  2. Polecam Endomondo, wersja na android ma wiele fajnych funkcji i nowy design, dla symbian jest starsza, ale też zadowalająca (ja mam tą starszą) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co korzystam z innej aplikacji, ale nie zadowala mnie w pełni, więc chętnie wypróbuję kolejną :)

      Usuń
  3. Ja mam jeden eyeliner z Catrice który za cholere nie chce się zmyć - ŻADEN płyn czy inne mleczko nie daje radę. Muszę trzeć oko i trzeć aż mam całe czerwone i załzawione. Także wiem co czujesz, i łącze się w bólu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe co oni ładują do tych linerów...

      Usuń