Obserwatorzy

10.07.2013

Collection 2000, Cream Puff - lip cream Powder Puff

Wspominałam, że mam 3 lip creamy z firmy Collection 2000.
Pokazywałam Wam już mój ulubiony różowy, dziś pokaże najsłabszy - nude.


Lip cream zamknięty jest w błyszczykowej tubce i ma błyszczykowy aplikator na patyczku.
Gąbeczka jest miękka i nabiera tyle mazidła ile trzeba.


O ile na ręce wygląda w miarę porządnie:



O tyle na ustach tragedia! Nie pokrywa ich porządnie, tylko smuży. Mało tego - zasychając podkreśla każdą skórkę, górkę i zmarszczkę na ustach.
Ostatecznie wygląda to tak:




Moim zdaniem więcej niż fatalnie - jakby człowiek nad grobem stał, albo miesiąc pływał tyłkiem do góry...
O wydajności, ani trwałości się nie wypowiem - co parę dni daję mu szansę na wykazanie się, ale zawsze wygląda tak samo i zawsze zmywam go pędzikiem...

Szkoda, bo pozostałe dwa kolory są niczego sobie - jeden wręcz cudowny.

Nie jest drogi, bo kosztuje około 3 funtów, ale uważam, że lepszy efekt można uzyskać po prostu pokrywając usta podkładem - nie wygląda się wtedy jak zaginiony na pustyni



Lubicie cieliste usta czy już Wam się ten trend przejadł?

16 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się. Niezbyt ciekawie się prezentuje na ustach

    OdpowiedzUsuń
  2. praktycznie go nie widać poza suchościami ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten kolor nude i jest beznadziejny :/ bardzo zle sie nim maluje usta i tak jak wyglada u Ciebie to tak tez wyglada na moich. Beznadziejny! Zaluje ze wydalam te £3 na niego, moglam wybrac inny kolor.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zażyczyłam go w prezencie, bo wcześniej miałam różowy i różowy jest cudny...
      A tu taki klops!

      Usuń
  4. hmm rzeczywiście efekt nie powala :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie wygląda to dobrze.. Ale o ile dwa pozostałe są okej (co do jednego to chyba mamy obie stu procentową pewność), tak ten wypada słabo, ALE skąd wiesz, może na innych ustach zachowa się inaczej ;> Eh no po prostu intuicja mi podpowiada, że muszę go bronić :D hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, ale już wyżej Marta napisała, że u niej wygląda tak samo:p

      Usuń
    2. Haha nie ważne :D na świecie jest baaardzo dużo kobiet!

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jaki ze mnie matoł!
      Nie dalej jak w poniedziałek miałam ją w ręce! :)

      Usuń
  7. Kolor i efekt lekko masakryczny :P

    Muszę podpytać przyjaciółkę, bo dla Niej kupowałam te cuda ale tego koloru chyba nie... Oby nie ;) Bo Ona lubi takie szalone rzeczy do ust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubie tinty i z wszystkich jakie mam, ten jest największym bublem... :)

      Usuń