Obserwatorzy

01.07.2013

Collection 2000, Bedazzled Nail Effects - lakier do paznokci

Kolejny lakier, którego zdjęcia zaplątały się na dysku... i to pewnie jeszcze zimą.
 

 
Znalazłam go w Gwiazdkowej paczce od Majlorda - zaskoczeniem nie był, bo sama wybrałam :)



 
Zauroczyła mnie krępa buteleczka w połowie pokryta mieniącą się folią.
Całość jest solidna, trwała i dobrze wygląda.


Ma cienki pędzelek, ale mi to akurat nie robi różnicy.
 
Na paznokciach wygląda tak (wybaczcie ich stan - nałogowo i nerwowo zrywam skórki):



Bałam się, że dobrze będzie wyglądał tylko w buteleczce, ale nie - pędzelek dużo drobinek nabiera i dużo zostawia na paznokciu.
Brokat nie wystaje z lakieru - tworzy z nim równa całość.



 
Całość to bezbarwna baza w której zatopione są mniejsze i większe drobinki. Większość jest srebrna lub czarna, ale część jest też w odcieniach niebieskiego.


Lakier łatwo się rozprowadza i szybko schnie.
Dość długo trzyma się na paznokciach, a nałożony na inny lakier - znacznie przedłuża jego trwałość (3 dni bez odprysków i startych końcówek, to dla mnie dużo).
 
Drogi nie jest, bo kosztuje około 3 funtów.
Nie wiem jak z jego dostępnością w Pl - w UK szafy firmy Collection 2000 stoją nawet w Tesco... :)
 
Miałyście już do czynienia z tą firmą?


6 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. W Polsce tego brak, no chyba, że przez Internet.. Ja nie lubieć brokatów na pazurkach (tylko jeden jedyny lubię i szanuję a który właśnie mi się kończy pod wpływem ważności ;/). Ale Twój wygląda spoko.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny, taki pieprzny :) widziałabym go na jakimś jasnym kryjącym kremie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiego połączenia jeszcze nie próbowałam :)

      Usuń