Obserwatorzy

21.06.2013

Nivea, Daily Essentials - Express Hydration Primer

Podobny (ten sam?) krem widziałam w zeszłe wakacje w gazetce Natury - zainteresowałam się nim, ale nie za bardzo miałam czas się po niego wybrać.
Jakiś czas temu szukałam w Tesco mojego ulubionego kremu nawilżającego i - jak na złość - nie było.
Za to akurat ten kusił promocją i w miarę ładnym opakowaniem, więc wzięłam...
 
 
 

 
W całkiem solidnym kartonowym pudełku znalazł się mały (choć solidny!) słoiczek z plastikową zakrętką. Całość jest ciężka i wygląda na trwałą.


 
Niezmiernie się ucieszyłam, gdy odkręciłam nakrętkę i odkryłam aluminiowe zabezpieczenie kremu.
Uff!
Ta pewność, że nikt w nim wcześniej nie grzebał jest bezcenna (i chciałoby się ją mieć zawsze...)
Łatwo się zdarła, a po bokach nie zostały żadne resztki kleju - plus.



 
Krem jest biały, dość lekki - chociaż stosunkowo gęsty. Łatwo się go rozsmarowuje, choć trzeba odrobinkę więcej niż zwykłego kremu, żeby pokryć całą twarz.


Jeśli chodzi o nawilżenie, to niestety - nie zauważyłam. Ok - w ciągu dnia buzia nie była przeraźliwie sucha, podkład się nie łuszczył, ale już następnego ranka znów Sahara zamiast cery.
Krem szybko się wchłania i zostawia taki film na buzi jak silikonowe bazy pod makijaż. Buzia jest wyraźnie wygładzona, jakby "ślizga".  Łatwo na nim rozprowadzić podkład i nie warzy się.
Przedłużenia trwałości makijażu nie zauważyłam - może kilkanaście / kilkadziesiąt minut dłużej makijaż wyglądał jak swieżo zrobiony - nic szczególnego...
 
Nie wiem jak z wydajnością, bo używałam go tylko przez tydzień regularnie, a teraz sporadycznie - póki co niewiele ubyło.
 
Cena to (w promocji) około 15 zł, a ja tutaj kupiłam go za jakieś 3 - 4 funty.
 
Ogólnie przyjemny produkt - porównywalny z tańszymi bazami pod podkład. Ale nic koniecznego...
 
Używałyście?


8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Mnie też nie kusiło - wzięłam z braku laku...

      Usuń
  2. A ja lubię ten śliski efekt na twarzy :D Ja z Nivei to tylko ten krem podstawowy używam który jest gęsty i tłusty - nawilżenie na 150%

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię ten efekt,bo podkład łatwiej rozprowadzić :) Ale chciałabym przy tym, żeby jakoś widocznie przedłużał trwałość mejkapu :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za śliskim efektem być może dlatego,że moja cera aż takiego nawilżenia nie lubi latem. Słoik fajny i świetnie,że mają zabezpieczenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu akurat śliskość nie jest efektem nawilżenia, a tego jakby wygładzenia (bazy) pod podkład... :)

      Usuń
  4. Nie używałam jeszcze tego kremu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie łatwo go przeoczyć wśród innych :)

      Usuń