Obserwatorzy

17.06.2013

Essence, Breaking Dawn 2 - lakier do paznokci 04 Edward's love

Ostatni wampirzy produkt. Uff :)
Szczerze mówiąc do teraz nie wiem czemu tak szybko grabnęłam ten lakier... Zwłaszcza, że niebieski podobał mi się o niebo bardziej.
Kiedy pierwszy raz pomalowałam paznokcie tym czarnym aż złapałam się za głowę... O Latający Potworze Spaghetti, cóż ja uczyniłam?
Na szczęście później trochę się do niego przekonałam i ostatecznie nie uważam tego za najgorszy zakup zeszłego roku :)
 
Butla jak butla - gruba, ciężka, szklana. Lądowała już na podłodze i żyje. Zakrętka plastikowa i solidna, choć do trzymania troszkę nieporęczna - bo bardzo gruba.
 


Pędzelek krótki i gruby - z jednej strony 2 machnięcia i paznokieć gotowy, a z drugiej - trudno takim precyzyjnie malować z ominięciem skórek.
 


Na paznokciach wygląda tak (zdjęcie paznokci sprzed około pół roku - z czasu używania odżywki Eveline 8w1, bo teraz wyglądają jak 10 nieszczęść...):




W buteleczce wygląda jak rozgrzany asfalt w pełnym słońcu, a na paznokciach to po prostu czerń z ogromną ilością srebrnego brokatowego pyłu.
Brokat jest drobny i nie odstaje - nie jest wyczuwalny na powierzchni paznokcia.
 
Nie jest leisty, ale nie jest też za gęsty - rozprowadza się łatwo. Ja nakładam zawsze tylko jedną warstwę i ta schnie dość szybko (na wyschnięcie drugiej nie miałabym cierpliwości czekać).
 
Biorąc pod uwagę, że zmywam, piorę i gotuję zdarte końcówki pokazują się już następnego dnia. Chociaż podczas urlopu w Pl, gdy leżałam i pachniałam spokojnie przez 2-3 dni wyglądały przyzwoicie.
 
Ostatnimi czasy nie czuję się za dobrze z ciemnymi paznokciami, bo nie mam czasu zmywać ich co 2 dni i nakładać świeżej warstwy, ale dla tego czasem robię wyjątek...
 
Lubicie czerń na paznokciach?


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię czerń na paznokciach, tak samo jak ten lakier, który wygląda ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię czerń ale u innych :) Natomiast dla tego czasem robię wyjątek :)

      Usuń
  2. Jeszcze nie miałam ale przymierzam się. :) U Ciebie pięknie wygląda. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup i koniecznie pokaż! :)
      Ja lubiłabym czarny bardziej gdyby nie to, że po jednym odprysku zaczyna wyglądać niechlujnie :(

      Usuń
  3. nawet niezły, bardzo lubię czarne lakiery w różnych kombinacjach :) ten przypadł mi jak najbardziej do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czerń na paznokciach, ale wolę ją z dodatkiem złota :) Był taki lakier w poprzedniej serii tych wampirzych lakierów Essence :) Mój ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och! Że też ja do tamtej edycji nie miałam dostępu...! ;(

      Usuń
  5. Fajny kolorek:) szczególnie ladnie by się prezentował zimą i jesienią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :)
      Latem nie toleruję czarnych rzeczy - zwłaszcza ubrań. Od razu mi się robi gorąco xD

      Usuń