Obserwatorzy

01.06.2013

Essence, Breaking Dawn - pomadka do ust, 01 A piece of forever

W zasadzie nie lubię szminek, choć czasem o tym zapominam.
Tak właśnie było, gdy zobaczyłam zdjęcia tej szminki na stronie Essence - od razu poprosiłam kumpele, żeby mi "po drodze" kupiła.
(Tak - wampirza edycja już dawno nie jest dostępna, ale kto powiedział, że pod tą czy inna nazwą nie wróci?)
Ale czemu nie zerknęłam na swatche? No czemu?
 

Szminka zamknięta jest w standardowym plastikowym "szminkowym" opakowaniu.
Nie jest specjalnie porządne, ale też nie użytkuje jej na tyle, żeby się miało zrobić nieestetyczne.
Jeszcze się nie połamało, napisy nie zeszły, sama się nie otwiera - nie narzekam.
Kosztowała jakieś 11 zł.



 
Sztyft wykręcany, w całości złoty z ogromną ilością brokatowych drobinek.
Przyznam się Wam do czegoś - ja myślałam, że ona będzie zostawiać usta złote ;( Taki złoty, połyskliwy "wampirzy" efekt mi się marzył.
Tymczasem:


 
Spełnienie moich marzeń, to to nie jest - ot, przezroczysta błyszcząca baza ze złotymi drobinkami.
Ja chciałam złotą całość! :(
 
Na ustach wygląda tak:


 
 
Na pewno są dziewczyny, które lubią taki delikatny "błyszczykowy" połysk.
 
Trwałość słaba - jedzenia czy picia nie przetrwa. Bez posilania też długo nie wytrwa, bo baza się "zliże", a drobinki znikną...
Włosy się do tak pomalowanych ust kleją bardzo chętnie ;)
 
Sama pomadka jest dość miła w użytkowaniu - słodko pachnie, lekko się rozprowadza, nie jest "tępa" w użyciu.
Nie wysusza, a przynajmniej ja tego nie zauważyłam.
Brokat nie zostaje w załamaniach - raczej po prostu znika.
 
 
A jakie jest Wasze wyobrażenie o wampirzych ustach?
Imionami nie polecę, bo słabo je znam, ale w Zmierzchu (nie mam pojęcia której części) jest taka scena, gdy ta wampirzyca blondyna (ta wredna) opowiada Belli jak została wampirem.
Ma wtedy taki genialny ni to szary, ni to srebrny makijaż oczu i jeszcze genialniejszy kolor ust - musze odszukać zdjęcie (a wcześniej imiona!) - to wg mnie najlepszy makijaż w tych filmach.


18 komentarzy:

  1. Nie pasuje mi brokat :( nigdy nie pasowały mi błyszczyki z domieszka brokatu wyglądałam dziwnie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za brokatem na ustach nie przepadam, ale gdyby była złota, a nie bezbarwna, to bym wybaczyła...

      Usuń
  2. ja za pomadkami też nie przepadam, zjem je po paru minutach a do tego wkurzają mnie włosy jak muszę je odgarniać bo się lepią do tego ustrojstwa jak muchy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to! A jeszcze bardziej się lepią do błyszczyków!

      Usuń
  3. ta pomadka to też nie moja bajka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. hm... podobnie jak ty spodziewałam się czegoś innego :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nazywała się Rose albo Rosalie o ile dobrze pamiętam ;) ale racja, makijaż miała wtedy cudny ;) reszta taka blada i mdła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Rosalie! Ona właściwie tak wymuskana, wredna, ale makijaże zawsze najlepsze :D

      Usuń
  6. Niezbyt podoba mi się ta pomadka. Wolę soczyste, czerwone usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rosalie to ta piękna blondyna która wcale nie była wredna, tylko cierpko odnosiła się do Belii bo uważała, że trzeba być totalną kretynką żeby chcieć z własnej woli zostać wampirem kiedy to ona nienawidzi tego kim jest i że ona sama nie miała takiego wyboru. Ale w której części scena o której piszesz to nie wiem gdzie jest, pomimo że każdą część widziałam po sto razy (oprócz ostatniej), i naturalnie czytałam wszystkie części plus te które nie są sfilmowane.
    A szminka jest (wybacz) daremna - bo to essence, a essence ma szminki słabo napigmentowane dlatego ja posiadam tylko jedną sztukę i to nude (beznadzieja..).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o co jej chodziło, ale cały czas robiła miny jakby miała od tygodnia zaparcie :P
      Choć i tak jej miny lepsze niż jedna i ta sama mina Belli xD
      Zgadzam się co do szminy ;)

      Usuń
  8. Kurcze, muszę też znaleźć tą scenę! :D
    Bardzo lubię tą pomadkę, lubię złoty pyłek na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdź, ten jej makijaż jest zachwycający :)

      Co do pomadki, to nie mogę się przekonać... Kiepsko z trwałością :(

      Usuń