Obserwatorzy

18.05.2013

Transparentna kredka do ust - gdzie szukać?

Pomocy! :)
Pewnie bywacie w drogeriach częściej niż ja (bo ja ostatnio zakupów nie mogę znieść), więc orientujecie się lepiej:
 
W szafach których firm (polskich lub angielskich) szukać przezroczystej kredki do ust?
 
Widziałam kiedyś w tv i raz na jakimś blogu, ale za Chiny sobie nie przypomnę jakiej to było firmy.
 
A zawsze mi się gdzieś pomadka za kontur wyciapie, już nie wspominając o tym, że kształt ust bym chciała nieco poprawić ;)
 
A może którąś z takich kredek szczególnie polecacie?
 
Wspomóżcie Kropka... a raczej Kempka :)

8 komentarzy:

  1. Słyszałam o takich z Benefitu, Artdeco i Sally Hansen, ale żadnej z nich nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już biegnę szukać w googlu recenzji :)
      Dziękuje!

      Usuń
  2. Make Up For Ever ma taką w swojej ofercie, a także niemiecka marka P2

    OdpowiedzUsuń
  3. W Yves rocher są kredki do ust (wykręcane) i jest też wśród nich białą- transparentna kredka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam do tego sklepu dostępu :(
      Ale dziękuje :)

      Usuń
  4. Ja mam taką, z e.l.f. :) Kupiłam kiedyś na alledrogeria.pl, ale nie wiem czy nadal je mają.

    OdpowiedzUsuń