Obserwatorzy

11.04.2013

Kwaskowy makijaż - Sleek Acid

Pewnego dnia przedarłam się przez kurz okrywający od półtora roku mój kufer, wygrzebałam paletkę Sleek Acid i postanowiłam coś zmalować.
Uwielbiam tamte kwaskowe kolory rodem z laboratorium chemicznego :)
 
Nie powiem żebym się dobrze czuła w tym makijażu, chociaż w "panieńskich" czasach nosiłam takie mocne na co dzień. Starość nie radość, ale sam w sobie makijaż nie jest zły :)
Nawet kreska - wyjątkowo - wygląda jakbym przy malowaniu jej nie miała trzęsawicy (przynajmniej na pierwszy rzut oka).
 

 





Lubicie takie mocne makijaże czy preferujecie delikatne "nudziaki"?

26 komentarzy:

  1. ja preferuję nudziaki, ale Tobie pasuje, ładnie w nim wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zależy od dnia, na codzień wybieram stonowane kolory, ale lubię eksperymentować. Mam zamiar kupić cienie w soczystych kolorach i zastanawiam się nad trzema paletkami Sleek (Glory, Acid, Ultra Matte Brights) bo mam ochotę na takie oczy w gorące dni lata, na które wytrwale czekam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż jest w całości zrobiony Acidem :) Polecam... Pozostałych nie mam, więc się nie wypowiem...

      Usuń
  3. Ja lubię mocne makijaże, ale od czasu do czasu. Na co dzień raczej nie mam czasu czarowac kolorami ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy bym się odważyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w zależności od pory roku:)Jeśli wiosna to magia kolorów i moc a jeśli chodzi o jesień i zimę to raczej bardziej nudziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli standardowy podział :) Tak najlepiej :)

      Usuń
  6. mocny makijaż na wieczór delikatny na dzień :) Twój bardzo mi się podoba ciekawe połączenie zieleni z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie dla mnie te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się w nich dziwnie czułam :)

      Usuń
  8. wszystko super prócz tej zieleni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne kolory, ale ja się w takich źle czuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się w nich dziwnie czułam, chociaż kiedyś takie lubiłam..

      Usuń
  10. ciekawe połączenie kolorów, bardzo pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaz piekny, choć sama nigdy sie tak kolorowo nie malują ;)

    pozdrawiam
    FK;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja też się w nim niespecjalnie czułam :)

      Usuń
  13. bardzo fajne połączenia kolorów, ale nad kreską trzeba popracować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kreska to mój bardzo, bardzo, bardzo słaby punkt.

      Usuń