Obserwatorzy

25.04.2013

Joanna, Sensual - plastry z woskiem do depilacji twarzy

Jak większość kobiet i (chyba) każda brunetka - mam ten problem.
Ok - wujka Władka jeszcze nie przypominam, ale jeśli sobie odpuszczę woskowanie wąsa raz i drugi, to zacznie być go widać z dwóch metrów.
Naturalna rzecz i mówi się trudno, ale przecież nie trzeba tego znosić...
 
O swoich najulubieńszych plastrach Veet pisałam tutaj.
 
Joanne kupiłam przy okazji wizyty w Polsce - chciałam przyoszczędzić. 
Jedno Wam powiem - popsuły się. Kiedyś były znacznie przyzwoitsze.
 

W małym kartoniku znajdujemy 6 podwójnych plastrów z woskiem + tubkę oliwki.
Trzeba przyjąć, że z dobrym woskiem zużyjemy podwójny plaster na raz, ale z powyższym potrzebujemy co najmniej 4 pojedynczych plastrów.
Sama oliwka jest w porządku - delikatnie doczyszcza resztki wosku, łagodzi pieczenie. Ja zawsze nakładam ją palcem, ale można i wacikiem.




Podwójne plastry są ze sobą złączone - łatwo je oderwać.
Wystarczy chwilę potrzeć w dłoniach, by rozgrzać wosk i rozkleić całość.
Trzeba szybko przyklejać do skóry, a jeszcze szybciej zrywać, bo jeśli się zbyt długo wahamy wosk robi się tak miękki, że nic nie wyrwie.
Jakość nie oszałamia - jeden pasek nie zerwie nawet połowy włosków, trzeba dwóch na każdą ze stron - a i to nie wyrywa idealnie wszystkiego.
Do tego zauważyłam, że po ich użyciu nad górną wargą wychodzą mi malutkie krostki - nie podrażnienie, a raczej jakieś... zapchanie (?)
 
W tym przypadku skąpstwo nie popłaciło - po skończeniu opakowania mam zamiar wrócić do plastrów Veet.


8 komentarzy:

  1. Zgadzam się z opinią w 100%.Mam identycznie jak Ty kończe opakowanie i szukam czegoś innego

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam Ci te różowe do twarzy - są dużo lepsze.
    Ja poluję na Veet-a, ale stacjonarnie nie mogę go u siebie dostać.

    P.S. Zakochałam się w Twoim banerze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo :) Dzięki :D
      Cieszę się, że Ci się podoba - tak dawno zmieniłam, a jesteś drugą kobitką, która zauważyła :p Już się zaczynałam martwić :)

      Usuń
  3. Ja mam jakieś inne - wosk mam pomarańczowy i te 2 plasterki starczają mi na wąsik i włoski z żuchwy oraz pomiędzy brwiami ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara - mi te 2 paski choćby z Veet starczają tylko na wąs... :(

      Usuń
  4. robiłam też recenzję plastrów i podzielam Twoje zdanie. Nie zrobiły szału..

    OdpowiedzUsuń