Obserwatorzy

04.04.2013

Essence, Colour&Go - 72 Time for romance

Zdaje się, że jestem nieco spóźniona - lakiery maja teraz inne buteleczki. Ale podobno sam produkt się nie zmienia, więc co mi szkodzi opisać?
 
 
Skusiłam się na niego podczas pobytu w Polsce... To mój pierwszy lakier Essence i od tamtej pory stale sobie wyrzucam czemu ich nie odkryłam, gdy były pod ręką.
 

 
Tytuł troszkę zaczepny, bo gdzież mi tam do romansów... Ale człowiek się od razu przyjemniej czuje, gdy pomaluje paznokcie takim lekkim, pozytywnym kolorem.
 
Tu na odżywce Eveline (1 warstwa lakieru):


Buteleczka zawiera 5 ml produktu.
Ma całkiem szeroki pędzelek, wygodny w użytkowaniu.
Za jednym zamachem nabiera się na paznokcie sporo brokatu - tego grubszego i tego drobniejszego. Często w brokatowych lakierach bywa tak, że w buteleczce wyglądają cud miód, a po pomalowaniu 3 cząsteczki brokatu na cały paznokieć - tu tego nie ma.
Lakier szybko schnie i nie śmierdzi godzinami.
Konsystencja jest taka w sam raz - nie za rzadka, nie gęściach - idealnie się rozprowadza po paznokciach.
 



Sam lakier składa się z przejrzystej, lekko różowej bazy i drobinek brokatu dwóch grubości - bardzo drobnego i większego. Sam brokat ma kolor od różowego do buraczkowego i cudownie się mieni.
 

 
Co mnie jeszcze urzekło - trwałość. Nie ściera się z końcówek już następnego dnia, lecz spokojnie wytrzymuje nie naruszony 2-3 dni.
Oczywiście zmywanie brokatu jest koszmarem, ale i na to są metody.
 
Odkąd go kupiłam Essence, to mój lakierowy nr 1 :)
 
Lubicie brokatowe lakiery?


10 komentarzy:

  1. Świetny lakier . Wcześniej nie byłam ich fanką , ale teraz zawaliście wygląda !

    Zapraszam do mnie
    Obserwuję i liczę na rewanż . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak ja lubię te lakiery z serii colour&go. ale oczywiście jak coś jest fajne i lubiane to to zamieniają/wycofują! awrrr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja.
      I co taka firma z wycofywania najlepszych rzeczy ma?

      Usuń
  3. widzialam go w sklepie ale sie nie skusilam, mimo to uwielbiam lakiery i toppery z essence :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubieć lakiery brokatowe.

    OdpowiedzUsuń