Obserwatorzy

19.03.2013

Nivea, Flexible Curls - balsam podkreślający loki

Balsam dostałam od siostry, której nie podszedł. Zawsze jestem chętna na nowości, więc uznałam, że "może u mnie zadziała"...
Taaaak...
 
 
Balsam dostajemy w plastikowej butelce. Wypustki po bokach prawdopodobnie mają ułatwiać trzymanie.
Ceny nie znam.
Wydajności nie znam i już nie poznam...
 
Produkt jest biały, dość rzadki, pachnie całkiem mocno, ale przyjemnie.


Wydobywa się go przez taki "dziubek" jak w niektórych butelkach z sokiem dla dzieci.
 
Stosować należy na mokre włosy, po myciu.
 
Wg producenta:
"Balsam podkreślający loki Flexible Curls zamienia naturalnie kręcone włosy we wspaniałe loki, nadając im sprężystość i blask. Balsam pielęgnuje włosy, jednocześnie zapewniając odpowiedni poziom utrwalenia fryzury.
(...)
  • podkreśla loki, aby były sprężyste i piękne
  • zapewnia długotrwały efekt
PODKREŚLA LOKI I ZAPOBIEGA PUSZENIU SIĘ."
 
 
Sprężystość? Blask? Zapobieganie puszeniu?
Pięknie opisany bubel...
 
Jeśli produktu nałoży się tylko odrobinkę - efekt jest żaden, po prostu go nie ma.
Jeśli produktu weźmiemy odrobinę więcej - rano otrzymujemy piękne, zwarte... strąki. Trudno to inaczej nazwać. Włosy oklapnięte już u nasady, a niżej wyglądające jak wysmarowane tłuszczem, ciężkie strąki.
Gdyby jeszcze te strąki były miękkie i miłe w dotyku... Niestety - są okropne, szorstkie, wyraźnie czuć pod palcami resztki produktu. Takie włosy strasznie się plączą, mają dokładnie zero blasku.
Jeśli ich nie rozczeszemy - zamieniają się w kołtuny.
Jeśli podejmiemy próbę rozczesania - szarpią niemiłosiernie.
Nie, nie użyłam za dużo - porcje mniej więcej dwóch łyżeczek na włosy sięgające za pas.
 
Użyłam kilka razy, bo próbowałam dać mu szansę.
Więcej nie mam zamiaru.
 
Ani ja, ani moja siostra nie polecamy...


9 komentarzy:

  1. Skoro taka słaba opinia, to nie kupię go.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie nivea na włosy się nie sprawdziła pod żadną postacią :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak sięgnę pamięcią - u mnie też nie...

      Usuń
  3. Po balsam z pewnością nie sięgnę. Kosmetyki do włosów z Nivea zupełnie nie sprawdzają się na mojej czuprynie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko na Twojej - jak widać :)

      Usuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie kupiłam i nigdy nie kupię odżywek z nivei, sama nie wiem skąd takie uprzedzenie. Po prostu uważam tą markę za przereklamowaną..

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczę Was, ponieważ na moich włosach się sprawdza. Loki są sprężyste, miękkie w dotyku i ani trochę nieposklejane! Więc polecam=)

    OdpowiedzUsuń