Obserwatorzy

20.03.2013

Eveline Slim extreme 3D - superskoncentrowane serum modelujące do biustu

Oooookeeeej - pokusiło mnie.
Na chirurga mnie przecież nie stać, skarpetkami staników nie wypcham... Trafiłam na takie oto cudo w drogerii i uznałam, że może chociaż ujędrni i podniesie (a przy okazji zwiększy o rozmiar, albo dwa... ewentualnie cztery) moje to i owo...
 
 
Serum kosztuje około 17 zł. Zamknięte jest w różowej, plastikowej tubie. Nie wiem jak z wydajnością i ile zostaje w tubce przy końcu, bo póki co nie zużyłam.
Klasyczna pokrywka z klasyczną sporą dziurką pomaga wydobyć optymalną ilość produktu.


 
Krem jest gęsty, ładnie pachnie, dobrze się rozprowadza, w miarę szybko wchłania.
Nie podrażnia, nie uczula, nie swędzi po aplikacji. Nie ziębi, nie grzeje (żadnego mentolu:))
Stosowany regularnie porządnie biust nawilża i... tylko nawilża.
 
Niestety nie zauważyłam nawet znikomego ujędrnienia, ściągnięcia, a co za tym idzie podniesienia biustu w górę.
Oczywiście mi też od smarowania nie urósł... (Nooo dobra - niby w to nie wierzyłam, ale przyjemnie byłoby obudzić się rano z biustem jak Siwiec)
Efektu wypełnienia nie widzę.
 
Przyjemny produkt do masażu (a masaż zawsze wskazany...), można przy okazji sobie ręcznie biust przebadać, nawilżenie jest - dlatego całkiem na straty go nie spiszę.
 
Stosuję obecnie sporadycznie jako balsam nawilżający na biust i całą resztę ciała - w tym się sprawdza.
 
Mówi się trudno i robi się dalej oczy kota ze Shreka w stronę doktora Szczyta :D


8 komentarzy:

  1. zgadzam się, ten krem nie robi totalnie nic

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię to serum, ładnie pachnie i super nawilża ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go i u mnie dawał świetne efekty ujędrnienia i napięcia skóry ale pod warunkiem stosowania go codziennie rano i wieczorem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosowałam regularnie - zaniechałam przez brak efektów...

      Usuń
  4. A ja go lubię. Używam regularnie.
    Mimo dużych skoków wagi dzięki niemu cycuch wciąż na miejścu (a przy misce G to bywa różnie)

    Pozdrawiam CIepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie twierdze, że moje wiszą przy pępku i że wiele by miał do podnoszenia, ale tymbardziej jestem rozczarowana, bo poza nawilżeniem nie robi nic...
      Szczęściara jesteś skoro u Ciebie działa...

      Usuń