Obserwatorzy

17.03.2013

Eveline Slim Extreme 3d - serum intensywnie wyszczuplające + ujędrniające

O jednym produkcie z tej serii już pisałam.
Wtedy był to krem, dziś pora na recenzje serum.
Oba produkty przywiozłam z  urlopu w Polsce, ale nie skorzystałam z sugestii i nie używałam na raz, tylko jeden po drugim...
 
Muszę przyznać, że nie zauważyłam szczególnej różnicy w działaniu, wyglądzie ani właściwościach. Chociaż miło się wierzy, że serum, to taki nadkrem - krem z mocą specjalną :)
 
 
Serum zamknięte jest w plastikowej tubie. Tradycyjnie - ciężko produkt wydobyć do końca bez rozcinania opakowania. Już kiedy zostaje go około 1/5 ściskanie i miętolenie tubki niewiele daje - po prostu nie chce wypływać.
Kosztuje około 17 zł.
 
Serum jest dość gęste, białe, pachnie mentolowo.
Nałożone na skórę łatwo się rozprowadza, szybko wchłania, ale pozostawia na dłużej uczucie chłodu.
 
Wydajność przy stosowaniu 2 razy dziennie na brzuch, pośladki i uda - maksymalnie 3 tygodnie.
 
Producent zapewnia, że:
- Redukuje tkankę tłuszczową
- Wysmukla sylwetkę, modeluje ramiona, uda, brzuch i pośladki
- Skutecznie walczy z „upartym” cellulitem, wygładza rozstępy i przeciwdziała ich powstawaniu
 
No dobra - kto się nabrał?
Tkanki tłuszczowej nie redukuje - zrobi to dla Was tylko dieta, ruch lub chirurg plastyczny.
Z wysmukleniem bym się zgodziła, ale jest to efekt ujędrnienia, dzięki któremu całość wygląda szczuplej.
Z cellulitem może walczy, ale czy wygrywa? Co najwyżej lekko rozbija oddziały wroga. Skóra jest wygładzona, ujędrniona, górek jakby mniej, ale nie znikają!
A co do wygładzania rozstępów... żart. Takie cuda się nie dzieją.
 
Ogólnie - na lato idealny przez uczucie chłodu po nałożeniu. W pozostałe pory roku - do polubienia, bo nieczęsto spotyka się coś tak szybko wchłaniającego. Do tego widocznie ujędrnia i lekko wygładza, a przede wszystkim - nawilża skórę.
Za taką cenę nie można pragnąć więcej :)
 


6 komentarzy:

  1. Z chęcią wypróbuję na lato ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam już kiedyś jakiś produkt tej firmy wyszczuplający. Niestety nie zauważyłam żadnych efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bo wyszczupla tylko dieta lub ćwiczenia, ale ten produkt ujędrnia całkiem przyzwoicie :)

      Usuń
  3. Slyszalam, ze te produkty Eveline sa dobre ale przeraza mnie ten efekt chlodzacy. Ja jesten straszny zmarzluch i mialam juz kiedys tego typu zel - bylo lato, 30 stopni a ja marzlam po nim.:-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja stosowałam pod koniec lata i też mną telepało :)

      Usuń