Obserwatorzy

26.03.2013

Czym naolejować włosy - mój pomocnik :)

Olejować włosy zaczęłam całkiem niedawno - póki co na palcach rąk można by zliczyć ile razy to zrobiłam.
Stale staram się do tej metody przekonać i wymęczyć buteleczkę oleju migdałowego.
 
Od początku jednak zastanawiałam się jak to szybko zrobić. Dłonie całe w oleju, do których lepią się włosy trochę mnie irytowały, metoda "rosołkowa" nie przekonywała.
W końcu przypomniałam sobie o tym:
 
 

 
Jest to... szczoteczka do nakładania farby.
Będąc jeszcze w ciąży rejestrowałam się na stronie L'oreal - jakimś cudem po kilku tygodniach w drzwiach znalazłam paczkę z... odsiwiaczem do włosów. Dla mężczyzn. Jakim cudem się u mnie znalazł - do dziś nie wiem...
Tomek stanowczo odmówił użycia, odsiwiacz się przeterminował, ale szczoteczkę zapobiegawczo zostawiłam, bo "może się przyda".



Niedawno rzuciła mi się przypadkiem w oczy i uznałam, że powinna nałożyć olej tak samo sprawnie jak farbę...
 
Rzeczywiście - sprawdziła się.
Nalewam olej do malutkiej miseczki, zanurzam szczotkę i rozprowadzam olej po włosach.
Bez brudzenia rąk, równomiernie, a olej dociera do każdego - pojedynczego nawet - włoska.
Ewentualnie - jeśli chce to zrobić szybciej - rozcieram porcje oleju w dłoniach, ugniatam nimi włosy i wtedy rozczesuje. Też działa :)



A Wy jak nakładacie oleje?

11 komentarzy:

  1. ja klasycznie :D ręką :D ewentualnie pomagam sobie dobrym dozownikiem :D szczotka to by mi się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dozownik jak po kosmetykach w spreju?

      Usuń
  2. Ja nakładam normalnie, rozcierając olej w dłoniach, a potem na włosach. Wcześniej opuszkami palców masuję skalp, ze szczotką olej mi by tam nie dotarł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotarłby. Ta szczota ma właśnie idealnedo tego wypustki :)

      Usuń
  3. Super pomysł z tą szczotką. Ja nakładam olej zawsze palcami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie irytuie, kiedy nie wiem czy jeszcze na palcach mam tyle oleju, że zostaje na włosach czy już tylko tłusty film...

      Usuń
  4. Bardzo fajny pomysł.co prawda takiej szczotki nie posiadam ale może znajdę coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mogą być dołączane do innych farb do włosów :)

      Usuń
  5. Ooo, genialne!!! też chcę taką szczotkę! ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam drugiej :(
      Ale poszukaj w farbach do włosów - może niektóre są ze szczotkami:)

      Już masz przerwe zajączkową? :)

      Usuń
    2. taaaa mam :D i nie wiem w co ręce włożyć :D

      Usuń