Obserwatorzy

16.02.2013

Wiśniowe przedwiośnie z L'Occitane

 Prawie wszyscy wskazując ulubiony owoc kierują się ku truskawce lub malinie... Dla mnie obie mogłyby nie istnieć.
Moim życiowym faworytem są czereśnie.
Wiśnie zaraz za nimi...

Tymbardziej mnie kusi nowa kolekcja L'Occitane:


 Delikatny krem do rąk
30 ml / 29.90 zł

Mydełko w kształcie motyla
50 g / 15 zł

Woda toaletowa
50 ml / 135 zł:

 Nuty głowy:  duet mandarynki
i czarnej porzeczki.
Nuty serca:  kompozycja kwiatów
wiśni, magnolii i frezji.
Nuty bazowe: podstawa drewna
i piżma, z subtelną nutą irysa.

 Nawilżający żel do ciała
250 ml / 95 zł:


Żel pod prysznic  
250 ml / 59 zł

Po więcej zerknijcie TUTAJ.

14 komentarzy:

  1. jedynie kremik mnie kusi. reszta odpycha ceną ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem to też mój typ, bo pachnideł nie używam, a żele do kąpieli akurat mam w zapasie :)

      Usuń
  2. Te opakowania są takie piękne, że już same w sobie kuszą ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne opakowania mają:) kiedyś miałam krem do rąk wiśniowy cudownie pachniał i nie mogę go już nigdzie spotkać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie za zapach uwielbiam wszelkie wiśniowe produkty :)

      Usuń
  4. Mnie najbardziej kusi żel do ciała i żel pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodziutkie jest to mydełko w kształcie motyla. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż podejrzewam, że nieporęczne...

      Usuń
  6. eeee, nienawidzę wiśni ;p ale motylek wygląda bossssko :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet wiśniowego dżemu? Niemożliwe :p

      Usuń
  7. szukaj bo za taką cenę aż nie żal wsiąść nawet jakby się nie sprawdziło :) b&m zawsze mnie zaskakuje, zawsze rimmelka mają taniego, podkład 4F a sklepie 8F ;D najlepszy sklep pod słońcem, słodycze,jedzenie,rzeczy do domu misz masz konkretny, ale warto bywać tam częściej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam! I wiesz co odkryłam? Że byłam w nim w niedziele!
      W ogóle nie skojarzyłam, że to to samo, a właśnie wtedy pierwszy raz go widziałam :p
      Ale kosmetyków nie było :( Tylko jakieś tusze revlon i rimmel (teraz żałuje, że nie wzięłam...)

      Usuń