Obserwatorzy

23.02.2013

TRESemme Naturals, vibrantly smooth - odżywka do włosów


 To już 4 produkt Tresemme, który pokazuje, z czego druga odżywka.
Mam małego fioła na ich punkcie odkąd Tomek kupił mi pierwszą :)

Chociaż ostatnio nieco stracili w moich oczach, bo butle zmieniły się z 900 na 750 ml, przy czym cena lekko wzrosła...




 

Odżywkę kupujemy w wielkiej, białej butli (obecnie 750 ml - wcześniej 900). Kosztuje około 5 funtów.  Pełna jest okropnie nieporęczna pod prysznicem, ale w miarę używania da się ją utrzymać jedną ręką. Plastik jest twardy i pod koniec trudno produkt wydobyć - po przecięciu znajdziemy resztek na kilka użyć.
Mimo wszystko wydajna jest bardzo - 900 ml wystarcza na około pół roku.
Wylewamy ją po naciśnięciu na korek.

Odżywka ma lekką konsystencje - nie jest bardzo gęsta. Delikatnie, przyjemnie pachnie.
Używam po każdym myciu.
Po użyciu łatwiej rozczesać włosy, mniej się puszą, są miękkie w dotyku, lekko pachną.
Nie obciąża włosów, nie sprawia, że klapną...
Nie powiedziałabym, że robią się 10 razy mocniejsze od jednego użycia, ale regularnie używana troszkę je wzmocni i nada widocznie zdrowszy wygląd.

Jest hipoalergiczna - nie uczula, nie podrażnia, nie powoduje u mnie łupieżu (cud! mam go po wszystkim...).
Nie zawiera barwników (jest biała), za to wzbogacono ją o olej kokosowy i ekstrakt z jojoby.

Nie zawiera silikonów ani parabenów.
Wcześniej używałam też odżywki Tresemme, ale z innej serii. Przerzuciłam się na naturalną dwie butle temu.
Teraz już zmieniać nie mam zamiaru - chyba, że ją wycofają...

4 komentarze:

  1. Wygląda świetnie :) Nie widziałam jej w Polsce...!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją (tylko, że miniaturkę) (o ile to jest dokładnie ta sama co Ty masz)! Ale już mi się kończy ;(( Jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzialam kiedyś w jednej z Twoich notek... Chyba ta sama :)

      Usuń