Obserwatorzy

26.01.2013

TRESemme Smooth Memory Straigtening Spray

Zbliżam się do końcówki opakowania, więc czas na recenzję.
To kolejna rzecz z firmy Tresemme z którą się nie rozstaje.

Od razu piszę, że produkt raczej nie jest dostępny w stacjonarnych sklepach w Polsce.


Spray zawiera olejek arganowy znany z właściwości wygładzających i nawilżających. Producent zaleca używać do obróbki "na ciepło" (prostownica) i obiecuje mocniejsze, wygładzone i niepuszące, "sypkie" włosy.

Nie używam suszarki, a prostownicy bardzo sporadycznie.
Używam tego po szamponie, odżywce, masce, itd. jako "antypuszacza" i "antyrwacza".


Spray jest lekki, bardzo przyjemnie pachnie, przy zaledwie paru "psikach" pokrywa całe włosy.
Jak pisałam - używam go głównie w celu łatwiejszego rozczesywania - gdybym nie uczesała włosów po myciu, następnego dnia miałabym całe w kołtunach. Produkt sprawuje się przy tym znakomicie - włosy łatwiej jest rozczesać, szczotka prawie nie targa i stanowczo mniej włosów znajduje na niej po skończeniu czesania.
Po wyschnięciu włosy są miękkie, rzeczywiście gładsze, a przede wszystkim nie wyglądają jak snopek siana. Loczek wisi przy loczku, a nie 2 włosy na lewo i 10 na prawo...
Produkt nie wysusza i nie obciąża włosów.

A jeśli już sięgnę po żelazko, to efekt wyprostowania utrzymuje się dłużej, włosy błyszczą i - znów - nie puszą się prawie wcale.

Koszt to około 5 funtów za 250 ml, ALE jest bardzo wydajny - używam go już prawie rok po każdym myciu, a zostało jakieś 3 cm płynu.

Jestem z niego bardzo zadowolona i kupię ponownie.




***

Siedzę właśnie w swoim pierwszym oleju na włosach.
Dziwne uczucie, ale myślałam, że będzie gorzej!

Sama się nie mogę doczekać efektów...

10 komentarzy:

  1. witam kolejną emigrantkę :) moje wrażenia na temat olejowania na początku były takie same ale efekty mega! nie zrażaj się po pierwszym razie czasami trzeba dłuzej się przemęczyć:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Póki co się zrażona nie czuję, ale zobacze co będzie przy zmywaniu :)

      Usuń
  2. bardzo mnie ten spray kusi, kupię kiedyś
    ale teraz kupiłam ze Schwarzkopf, który troszkę mnie zawiódł, ale dam mu szansę... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat na zapas kupiłam też Tresemme, ale z keratyną... Też dobry i czasem używam dwóch naraz - tzn. ten z notki żeby włosy bez rwania rozczesać, a keratynowy żeby maksymalnie wygładzić.
      Chociaż gdybym miała wskazać lepszy, to keratynowy by raczej nie wygrał. Może muszę sie przekonać?
      Ogólnie jestem fanką Tresemme :)

      Usuń
  3. o to chyba coś dla mnie, szukam kosmetyku odpowiedniego do prostowania włosów, może wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze swoje przed prostowaniem (przy koncach) traktuje takim gestym "jedwabiem", tez im to sporo daje ;)

      Usuń
  4. Ja z tej serii miałam tylko szampon i odżywkę - i bardzo się z nimi polubiłam ;) Ciekawy produkt o którym napisałaś !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ich szamponu i odżywki też używam! :)

      Usuń
  5. zawsze przechodzę obojetnie nie wiem czemu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przepadłam odkąd użyłam Tresemme pierwszy raz :p Teraz inne marki omijam xD

      Usuń