Obserwatorzy

09.12.2012

Czarodziejskie Liście, Magiczne Kwiaty - liitowane nowości L'OCCITANE

L'Occitane przygotowało dla Was na Święta 2 limitowane edycje produktów - Czarodziejskie Liście (zapachy werbeny, leszczyny, owoców cytrusowych za szczyptą słodkiej wanilii) oraz Magiczne Kwiaty (połączenie kwiatów i owoców).

CZAROZIEJSKIE LIŚCIE

Krem do rąk z masłem shea:
29.90 zł / 30 ml


Mleczko do ciała:
95 zł / 250 ml

Perfumowane mydełko:
15 zł / 50 g



Pilingujący żel pod prysznic:
59 zł / 200 ml


Woda toaletowa:
75 zł / 10 ml


MAGICZNE KWIATY:

Krem do ciała:
145 zł / 250 ml
Krem do rąk:
29.90 zł / 30 ml


Opalizujący olejek do ciała:
125 zł / 75 ml



Perfumowane mydełko:
15 zł / 50 g


Woda toaletowa:
 
Nuty głowy: Orzeźwiający różowy grejpfrut i czerwone borówki
Nuty serca: Lśniący bukiet z róż i peonii
Nuty bazy: Odrobina białego drewna i piżmo

169 zł / 75 ml

Żel pod prysznic:
59 zł / 250 ml

Perfumy rol-on:
85 zł/ 10 ml



Dodatkowo w świątecznych zestawach kosmetyki możecie mieć o 25 % taniej :)

Coś Was kusi?



PS. Kiedy się wreszcie ogarnęłam z odgruzowaniem bloga okazało się, że nie mam już miejsca na zdjęcia!
Zajęło mi kolejny tydzień zanim wykasowałam z picassy staroci na tyle żeby móc wstawić notkę.

Nie będę się usprawiedliwiać, bo jedno zdane załatwi wszystko:
Michu zaczął człapać.

(A do tego uwielbia z mebli skakać na główkę...)

10 komentarzy:

  1. pierwszą wersję zapachową z chęcią bym zniuchała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie niestety nie potrafie zapachow wyobrazac, ale opakowania bardziej mnie kusza rozowe... :)

      Usuń
  2. Gratulacje dla Micha! Genialnie!

    ...może zostanie pływakiem. =)
    No, ale patrz, jak da się chodzić nogami, które są na dole, to może da się chodzić też głową, która jest do góry. Sprawdza wszystkie możliwości przemieszczania się. Chodzenie na głowie. A skoki z mebli, bo jakoś na głowie trzeba stanąć. =P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako przyszly plywak powinien wiedziec, ze skacze sie na rece, a nie na glowe :p
      Zwlaszcza jesli nie ma sie pod soba wody tylko - jak to w angielskim domu - goly beton pod carpetem :p

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Taaaa... schodzi glowa w dol.
      A czesto staje przodem do oparcia, rozklada raczki i rzuca sie w tyl...

      Usuń
  4. Może ja dostałam na głowę od jego skoków. ;p
    Myślałam, że jak są takie skoki do wody, na olimpiadach, jak robią te piruety w czasie lotu, to mają ręce przy sobie na początku skoku, ale już nie wiem.

    To może kaskader. Będzie skakał ze spadochronem. Oni skaczą na główkę. I tyłem też się rzucają w niebo. =)
    Tak, wiem, potrzebny samolot. ;p

    Może bada wszelkie możliwości ruchu,granice swojego ciała i wytrzymałości. Zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poki co glownie bada granice naszej wytrzymalosci i refleksu :p

      Usuń
  5. Na wersje zieloną bym się skusiła, gdybym wygrała w totka, lub zrobiła napad na bank. Fundusze na kosmetyki już dawno zaprzepaściłam ~~
    PS. Dzielnych zuch! Mały kaskader Ci rośnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nadal bardziej neci roz :)

      Dzielny, ale wolalabym moc sie odwrocic bez strachu, że zaraz wczlapie na kanape i z niej skoczy... :)

      Usuń