Obserwatorzy

02.09.2012

Prezent od Maggie

Pamiętacie jak pisałam, że zakochałam się w Essence i jak ubolewałam, że nie mam do nich dostępu?

Maggie postanowiła sprawić mi niespodziankę i prawie natychmiast wysłała mi prezent:


W kopercie znalazłam 4 lakiery... a właściwie 5, ale poczta się z nimi miło nie obeszła, więc piąty wyglądał tak:


Jakby pecha było mało - roztrzaskał się najciemniejszy i zapaskudził resztę :(
Przy próbie doprowadzenia ich do czystości zmyły się z reszty niemal wszystkie napisy...

ALE

To im nie ujmuje!




Ten duży biały, to nie lakier, a baza :)


Dziękuję, dziękuję, dziękuje Maggie:***
Wariatka :)
Nawet sobie nie wyobrażasz jak mi poprawiłaś humor :)
Kolory też trafione, a różowy to absolutny faworyt! :)

Mam u Ciebie dług, który wkrótce mam zamiar spłacić - w tej sprawie się odezwę :))


***

Przy okazji - Maggie organizuje rozdanie... a nawet dwa!

Lakierowe:



i manhattanowe:



Spieszcie się :))

6 komentarzy:

  1. Ale Ci miłą niespodziankę sprawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ajjjjjjjjjjjjjj, wrrrrr, ta poczta jest beznadziejna! Rzucają tymi kopertami jak popadnie ;/ tak mi strasznie przykro ;(( szkoda. Ale spoko, następnym razem jak Ci wyślę paczkę, to KAŻDY kosmetyk dodatkowo zapakuję w bąbelki! A ta baza - przyjrzyj się jej dokładnie :D Ja kupiłam przy okazji i dla siebie (zabierając dwie ostatnie sztuki, dla Cb i dla mnie z tej cudownej limitki) i od tej pory namiętnie testuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam - i tak nie najgorzej... 80% nieuszkodzone... A wyslalam dziadkowi kartke urodzinowa - specjalnie pozaklejalam rogi, zgiecia - dotarla rozerwana, zupelnie zniszczona :(

      Z mojej bazy sie to i owo starlo i nie wiem czy dobrze robie :p Poki co raz uzylam, ale po przygotowaniu obiadu kazdy pazokiec byl czesciowo obdarty z lakieru... Dam jej jeszcze szanse :p

      Usuń
    2. Już niedługo postaram się dodać notkę na jej temat. Bo ta baza służy do tego, żeby lakier do paznokci był usunięty bez jakichkolwiek przyrządów czy zmywaczy, wystarczy, że paznokciem zdrapiesz. Mi jak narazie trzyma się bardzo dobrze. Aaa, no i tam piszę, że do 3h przynajmniej nie moczyć paznokci :D

      Usuń
    3. Aaaaa!!
      3 godziny nie moczyć :D

      To musiało się zetrzeć :D Prawie od razu poszłam gotować :P
      Już ogarniam :D

      Usuń