Obserwatorzy

21.09.2012

Paczuszka od L'Occitane

Dotarła do mnie z opóźnieniem. Najpierw sama firma miała maleńki poślizg - data nadania to dokładnie 2 dni po tym jak opuściłam Polskę po urlopie... Następny poślizg miała moja mama - musiała koniecznie kupić (i załadować w paczkę!)... motor. Bo jakżeby ukochany wnusio obszedł pierwsze urodziny bez strażackiego motoru...? :)
Paczka wysłana 14 sierpnia dotarła do mnie 14 września, ale... Tym chętniej zabrałam się do testowania :)


Otrzymałam:
głęboko nawilżający krem do twarzy
oraz:
mydło z nowej miodowej serii Bonne Mere.

Krem już w użyciu, mydełko wkrótce do użycia trafi.
A zaraz potem recenzje :)

6 komentarzy:

  1. Czekam na recenzję tych cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki fajny słoiczek :D ja za mydłami nie przepadam, nie używam odkąd wyrosłam na dużą dziewczynkę która odkryła, że jest takie coś jak żel pod prysznic :D Jakoś tak wolę to wersję niż pierwotną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę żele, ale dobrym mydłem nie pogardzę :)

      Usuń
  3. Ciekawi mnie krem do twarzy, wiec czekam na recenzje :)))

    OdpowiedzUsuń