Obserwatorzy

28.09.2012

L'occitane en Provence - seria z masłem shea

Czy widziałyście już kosmetyki L'Occitane z masłem shea?
Bajecznie kolorowe opakowania kuszą, oj kuszą...

Inspiracją do ich tworzenia była Afryka, a właściwie tradycje wyplatania koszy i opowiadania baśni...

Balsam do ust - kwiat mango 
Balsam do ust - płatki róży
15 ml/45 zł


Silnie odżywczy krem do ciała - bukiet daktyli


Silnie odżywczy krem do ciała - kwiat mango

Silnie odżywczy krem do ciała - płatki róży
100 ml / 85 zł

Krem do rąk - kwiat mango


Krem do rąk - płatki róży
30 ml/ 29,90 zł
150 ml/ 90 zł

A tradycyjna butla kremu z masłem shea zyskała nowe opakowanie dopasowane do reszty z tej edycji:



Dodatkowo cały dochód ze sprzedaży mydła o zapachu płatków róż zostanie przeznaczony na zapobieganie ślepocie w krajach rozwijających się:


Chciałybyście mieć któryś z produktów w swojej kosmetyczce?

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Eee... automatyczna? a cos jest nie tak?

      Usuń
    2. Nooo, jakaś taka dziwna była, ale już widzę, że wróciła poprzednia :D!

      Usuń
    3. zawsze jest taka sama :P
      nic nie zmieniam :)

      Usuń
  2. Wszystko bym brała ^^
    śliczne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hmmm...brzmi zachecajaco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hipnotyzujące opakowanie;) Ale czy całość warta swojej ceny?

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie balsam do ust ten różowy! piękny :)

    Zapraszam do mnie: www.biankasworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń