Obserwatorzy

13.08.2012

Z opóźnieniem, ale są... :)

Wreszcie mam myszkę i nie muszę się męczyć z touchpadem!
I nawet w miarę odespaliśmy podróż, więc piszę to całkiem przytomnie :)

Człowiek by nie chciał z Polski wyjeżdżać wcale... Chociaż przy pierwszej bytności w spożywczaku miałam ochotę uciec przed kwotą na kasie xD

Ponieważ losowania są be i niezgodne z polskim prawem poprosiłam o pomoc  w wyborze zwycięzcy Michałka :)
Jest na takim etapie, że dość świadomie wybiera co mu się podoba, a co nie.
Wasze nicki zostały umieszczone na wielokolorowych i wielokształtnych karteczkach, a Miś miał sobie wybrać który kolor i kształt mu się najbardziej podoba :)

Metoda ta miała dwa minusy:
Rączki chciały więcej niż mogły, więc na początku chwytał kartki garściami.
Dodatkowo musiałam porzucać aparat, gdy wreszcie w rączce miał swoją ulubioną karteczkę, bo... z prędkością ferrari próbował wcisnąć ją do buzi :)

Dlatego mam nadzieję, że wybaczycie iż nie uwieczniłam chwili, gdy trzymał w dłoni tą właściwą kartkę, ale z jego sprytem byłoby to zdjęcie karteczki znikającej w okolicach przełyku ;)

Przygotowania komisji...

Zerknę co to...

Jednak odepchnę...

Skoro nalegasz coś wybiorę...

Już nie cała garść, ale dwie...

Ostatecznie jedną odrzucił.

Okazuje się, że ulubioną karteczką Michałka jest czerwony, karbowany prostokąt, a na nim:


Gratuluję!


Czekam 3 dni na wadomość z Twoimi danymi.
Adres znajdziesz po prawej :)

17 komentarzy:

  1. Jakiż on uroczy :)
    Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta to ma szczęście! gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ożeszty, super! bardzo dziękuję Michałkowi :) zaraz wysyłam adres :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratki, gratki :)
    a jaki uroczy maluch :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki ! ale słodziaaaak ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla zwycięzcy i dziękuję za wspólną zabawę !!!
    Może uda mi się następnym razem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękujemy za komplementy ;)
    Aż żal, że nie mógł wybrać więcej osób ;)

    Następnym razem... :D

    OdpowiedzUsuń