Obserwatorzy

10.08.2012

ws. rozdania

Z powodu tego, że pakując się w biegu nie zabrałam myszki, a bez myszki trafia mnie szlag i nawet nie zabieram się za zrzucenie czy obrobienie zdjęć, bo zajmuje mi to 5x więcej czasu (którego nie mam)

WYNIKI ROZDANIA

tak na jednym jak i na drugim moim blogu pojawią się po powrocie do UK.

Wyruszamy jutro, więc długo nie będziecie czekać (wiem, że miały być wcześniej, ale spróbujcie spędzić 2 tyg. w domu w którym nie było Was półtora roku i nie będzie kolejne 2 - nie wiadomo w co ręce włożyć).

Nagrody zostaną wysłane z PL przez moją mamę lub siostrę.
Trudno.
Inaczej to sobie zaplanowałam, ale bywa i tak.
Przeceniłam swoje możliwości organizacyjno-czasowe.

Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Pozdrowienia (jeszcze) z Polski :)

11 komentarzy:

  1. Korzystaj z pobytu w Polsce my poczekamy :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Większość ludzi jadnak potrafi używać touchpada :P
      Mi to zajmuje milion lat i ciągle kursor jest nie tam gdzie powinien xD

      Usuń
    2. zdarza się najlepszym :)

      Usuń
  3. Udanego wyjazdu i miłej zabawy :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Powrót do Anglii, to już niestety nie takie fajne :(

      Usuń
  5. To samo co napisałam na drugim blogu - bezpiecznego lotu ! ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My autkiem kochana :* Ale dziękujemy :)

      Usuń