Obserwatorzy

20.08.2012

Prywatnie - podróżowo: Jantar

Będąc w rodzinnych stronach Tomka postanowiliśmy odbić kawałek i wybrać się nad morze...
Morze jak morze - czy wyjdę na bardzo złą, gdy napisze, że wolę angielskie? Mamy takie miejsce nad angielskim morzem, gdzie są boskie widoki, można się powspinać, cuda wianki - zresztą wstawiałam tu kiedyś zdjęcia :) (W zeszłym roku w marcu bodajże)
NA SZCZĘŚCIE pogoda się zepsuła - widok tłumów złażących z plaży był najpiękniejszy na świecie :)

Może to dziwne, ale uważam, że Bałtyk zyskuje bez "przyozdobienia" w postaci kilometrowego pasa ciał kształtów i rozmiarów wszelakich...

Nie mam wielu zdjęć, bo miałam focha za wybranie takiego miejsca...;)






Kooonik:


Foch mi przeszedł, gdy dostałam pierścionek z bursztynem:


A tu jeszcze się zaplątało kilka zdjęć z Gołuchowa:






A Wy jakie wolicie morze - nasłonecznione i zatłoczone czy zachmurzone i puste?

9 komentarzy:

  1. Ja tam wolę góry =) Wypoczywam bardziej niż nad morzem, ale musimy się wybrać w niedalekiej przyszłości bo Pawcio jeszcze nad Bałtykiem nie byl...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój też to był pierwszy bałtykowy raz - mam nadzieje, że nie ostatni, ale następnym razem wybierzemy się poza sezonem :P

      Usuń
  2. Ja tam kocham słoneczko, i tak już pozostanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię też, ale co za dużo, to niezdrowo :P

      Usuń
  3. Ładne miejsce i zazdroszczę pierścionka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się stałam fanką bursztynu :)

      Usuń
  4. zachmurzone i puste lub puste i okraszone wiosennymi promieniami ;).

    zostałaś otagowana na moim blogu, mam nadzieję, że się przyłączysz! ;). pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też byłam w Jantarze w tym roku i też wrócilam z pierścionkiem z bursztynem, podobnie jak i Ty też je bardzo lubię. Zapraszam do mnie na rozdanie, candy niedługo się kończy :)
    pozdrawiam http://liebreizmalowane.blogspot.com/2012/08/3-2-1-rozdanie-czas-zaczac.html

    OdpowiedzUsuń