Obserwatorzy

18.08.2012

Gdzie Essence w UK?

Chyba żyję jak zombie.

Jakimś cudem nigdy mieszkając w Polsce nie odryłam Essence.
A teraz na urlopie i owszem... I kupiłam oszałamiającą ilość kosmetyków: 3.

Żebym ich chociaż od razu użyła - pobiegłabym po kolejne. Ale użyłam dopiero teraz... i klops, bo ja tu nigdzie Essence nie widziałam...


Czy któraś się może orientuje gdzie w Anglii można kupić te kosmetyki? I czy w ogóle?


Zakochałam się! Zakochałam się w ich lakierze do paznokci i oszaleje jeśli nie dostanę kolejnych odcieni!

21 komentarzy:

  1. też szukałam ich w UK ale nic nie znalazłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. które? :D możemy zrobić wymiankę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama myślałam o wymiance, ale nie przejrzałam szaf, więc nie wiem co dokładnie chce :P
      Chciałabym zobaczyć co tam jest i wybraćrozważnie, bo nie lubie jak coś kuie i zalega :P

      Usuń
  3. Nie spotkałam nigdzie Essence w UK, ale wydaje mi się, że w Irlandii one są dostępne? czy może się mylę?

    Lubię firmę ale głównie pojedyncze rzeczy, lakiery tylko z niektórych limitek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy okazji spytam tylkokasie czy są one w Irlandii :)

      Usuń
  4. szukaj szukaj, a może znajdziesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moją częstotliwością bywania w drogeriach zejdą mi na szukaniu lata :P

      Usuń
    2. napisałam taki liścik "mówisz i masz"m ale cholera jasna zapomniałam go wsadzić do koperty ;//

      Usuń
    3. A coś Ty kochana wykombinowała?:>

      Usuń
    4. aaaa spieprzyłam sprawę ;( nie chce mi sie gadać..

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Chyba przyjdzie czekać do następnego urlopu i nie przegapić kolejny raz okazji :)

      Usuń
  6. ebay.co.uk sa lakiery i cena ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukałam wczoraj - z kolorami słabiutko.
      Jeden mi się spodobał brokatowy, ale 7 funtów za lakier warty 10 zł, to dla mnie nie jest cena ok ;)

      Usuń
  7. szukałam i niestety nie znalazłam.. ;/

    tęsknię za essence.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli prawie na pewno ich tu nie ma...
      Pech... ;(

      Usuń
  8. hejka ja znalazłam przypadkowo essence w aptece w uk:) tylko to jakas mało znana nie jak boots czy cos w tym rodzaju......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam że Willkinson zaczął sprzedawać Essence, ale w moim mieście nie ma ich szafy... :(

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dzięki... :) Już nie mieszkam w UK, a W. wprowadziło Essence na krótko przed moim wyjazdem... :)

      Usuń