Obserwatorzy

05.07.2012

Wygrane z Glamour

Jeszcze się nie chwaliłam, więc teraz (jak zwykle po czasie) nadrabiam.
W maju wygrałam kosmetyki w konkursie organizowanym przez angielskie Glamour.

Pierwszy przyszedł na początku czerwca:

Preparat do oczyszczania twarzy Murad


Drugi dotarł pod koniec czerwca i - szczerze mówiąc - już myślałam, że zaopiekował się nim Royal Mail:

Olejki rozgrzewające do skóry głowy, firmy Label.m


Na razie próbuje wymęczyć 2 inne produkty do twarzy, a i włosy nieźle wymęczyłam, więc recenzje się tu pojawią, ale dopiero za jakiś czas :)

12 komentarzy:

  1. Olejki rozgrzewające do głowy ?! zaintrygowało mnie to :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie się nie wczytywałam, ale niby przez rozgrzewanie pobudzają do wzrostu :) Jak wypróbuje, to się pochwalę:)

      Usuń
  2. jestem ciekawa tych olejków rozgrzewających do skóry głowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:)
      Na bank je zrecenzuje :))

      Usuń
  3. Nie spotkałam się z tymi firmami jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przed konkursem nie...
      Ale może po prostu nie zwracałam na nie wcześniej uwagi?

      Usuń
  4. gratuluję wygranej, również nie słyszałam o tych firmach. Zapraszam do siebie http://itssoridiculous.blogspot.com byłabym wdzięczna za komentarz , czy dodanie do obserwowanych. :) Z góry dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. koniecznie daj znać jak sprawdziły się te olejki, ponieważ zaintrygowało mnie to niesamowicie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu Fiu to Ci się poszczęściło :) A to olejki rozgrzewjące jakie mają właściwości?

    OdpowiedzUsuń