Obserwatorzy

23.07.2012

Przedłużenie rozdania i... o własne szczęście też dbam! :)

Dziewczyny, nie wiem co mi na głowę padło, gdy pisałam, że rozdanie skończy się 27.07, a ja w ciągu 5 dni ogłoszę wyniki.
Z moich głębokich (choć spóźnionych) przemyśleń wynika, że w nocy 27/28 dopiero będziemy w Pl. Następnie czeka nas szybka kimka i na weekend wybywamy. W poniedziałek czekają nas urzędy (już zaczęłam pić melise), zakupy, lekarze, zalatwienia...

Dlatego przedłużam rozdanie do 31.07.
To jest wtorek, a przy okazji moje urodziny - załatwię część odwiedzających za jednym zamachem, zostaną mi w planach zakupy, pomniejsze załatwienia tu i tam i błogie lenistwo w domowym gronie :))

W każdym razie wtedy już powinnam się ogarnąć.

PS. Gdy patrzę na kartkę A4 zapisaną drobno sprawami do załatwienia zastanawiam się kto wyjazd do Polski nazwał urlopem :D

Lakiery Essie czekają na jedną z Was:
http://sweet-like-cola.blogspot.co.uk/2012/07/essiowe-rozdanie-u-kempka.html





A przy okazji (mam nadzieję, że na mnie) czekają kosmetyki u Agatharuedelaprada:
http://agatharuedelaprada.blogspot.co.uk/2012/07/konkurs-lato-w-peni.html


6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Wszystkiego tu nie wymieniłam :P

      Już mnie nerwica bierze na samą myśl xD

      Usuń
  2. Hahahah z tą melisą to pojechałaś :D

    Wszystkiego najlepszego kochana ;*** Dużo zdrówka (apropo tych urzędów :D), tej chwili wytchnienia, aby bobas Twój rósł jak na drożdżach, no i wypieki szły w górę ! Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń