Obserwatorzy

13.07.2012

Essiowe rozdanie u Kempka

Wcale nieduże.

Wpadłam do tutejszego Tk Maxx i kupiłam zestaw 3 lakierów Essie.
Miałam jeszcze najszczerszy zamiar coś dokupić, ale kto z chłopem chodził, ten wie - poganiać lubi, ale wybrać nie pomoże.



Nie perłowe.
Nie z brokatem.
Niemacane :)

Jest mleczny delikatny róż, ostry róż i krwista czerwień.

Kolory:





Kto chce niech się zgłasza :)

Essiowe rozdanie u Kempka - zasady
1. Rozdanie trwa od 13.07 - 27.07.2012.
Zmieniam datę zakończenia rozdania. 27.07 będziemy dopiero w drodze do Polski, później szybka kimka w moim mieście i ruszamy dalej w ziemię ojczystą. Nie zdążę ogarnąć :)
Zmieniona data zakończenia rozdania to 31.07.2012.
2. Nagrody wysyłam tylko na terytorium Polski. Dla dziewczyn emigrantek, które obserwują mój blog od dawna zrobię wyjątek :)
3. W czasie zakończenia rozdania będę w Polsce, zwycięzców podam max. 5 dni później (jeśli się ogarnę). Na @ z danymi czekam 3 dni (chce wysłać jeszcze przed powrotem do UK).
4. Aby wziąć udział w rozdaniu trzeba być pełnoletnim lub mieć zgodę rodziców.
5. Zgłoszenia przyjmuję w komentarzach pod tym postem.
6. Zwycięzce wylosuję poprzez stronę do tego przeznaczoną, a jeśli dostęp do internetu będę mieć ograniczony losy zostaną wrzucone do miseczki i losować będzie moje szczęśliwe dziecie (mam nadzieję, że odda zanim zje).
7. Rozdanie tylko dla obserwatorów mojego bloga.
Przy czym:


Osoby, które DO TEJ PORY (160 pierwszych) obserwowały mój blog i zgłoszą chęć udziału w rozdaniu mają 1 los.
Jeśli zechcą wspomnieć w notce o moim rozdaniu otrzymują dodatkowy 1 los.

Osoby, które ZACZNĄ OBSERWOWAĆ BLOG po ogłoszeniu tego rozdania muszą napisać notkę/ wspomnieć w jakiś widoczny sposób o tym rozdaniu na swoim blogu i wtedy otrzymują 1 los.
(Uznaję tylko blogi kosmetyczne/ubraniowe/lifestylowe - blogi o konkursach nie będą brane pod uwage. Blog musi być aktywny, prowadzony regularnie od conajmniej 2 mies.)

W komentarzu należy podać:
Obserwuję jako:
Mój email:
Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak/nie
Notka (dla nowych lub chętnych):

Powodzenia!

58 komentarzy:

  1. Ja się zgłoszę :) Obserwuję Twój blog od dawna. I lubię też Twój kulinarny blog i niezmiernie wdzięczna jestem za przepis na drożdżówki :)))
    Obserwuję jako tylkokasia
    kasia-ie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kucharzyć to ona potrafi :D

      Usuń
    2. Oj tam, oj tam :D
      Cieszę się, że się udały i podeszły :)

      Usuń
  2. Zgłaszam się, obserwuję od dawna :)
    Shopping Monster
    niosewampicie@gmail.com

    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: HaloGosza
    Mój email: halogosza@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak już dlugo dlugo dlugo :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Awangarda
    Mój email: twojeserce@gmail.com
    Jestem dotychczasowym
    obserwatorem: tak

    Ajajaj, taki czerwony i różowy Essiak marzy mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze co zobaczyłam to zdjęcie nasunęła mi się myśl - BIORĘ ! ahaha, no ale puki co to nie mam wyjścia - najpierw muszę powalczyć a raczej liczyć na łód szczęścia. Ale to zgłoszę się innym razem, w tym momencie jestem padnięta (cały dzień z małym - nie sądziłam, że z niego jest taki szatan ;o) !!

    OdpowiedzUsuń
  6. obserwuję jako: Moodhomme
    Mój email: kasia379@vp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak
    Notka (dla nowych lub chętnych): nie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj marzy mi się taki Essiak 688 ;)

    Obserwuję jako: Rodzynka1989
    Mój email: asiapop@vp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak :)

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuję od dawna jako: Melman
    email: kundziulaa@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłaś obserwować moj blog dzisiaj, notka o rozdaniu ukazała się wczoraj.
      Jeśli chcesz, aby Twoje zgłoszenie było ważne musisz napisać notkę o moim rozdaniu.

      Usuń
  10. Obserwuję jako: Maggie
    Mój email: paagpapaganda@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak of kors ;d
    Notka http://paagpapaganda.blogspot.com/2012/07/zasuzony-dzien-lenistwa.html

    OdpowiedzUsuń
  11. i tu jest przefajnie, jak i na jedzonku :)


    obserwuję jako Małgorzata Kotkulkowa, mail: kotkulki@gmail.com, notka: http://felinefeminine.blogspot.com/2012/07/smakowite-rozdania-u-kempka.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: Sylwia
    orzeszynska.s@o2.pl
    obserwowałam cię wcześniej =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako sauria80
    maila: sauria@wp.pl
    jestem tutaj nowa, ale z pewnością zagoszczę na stałe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzięki staram się z tymi zdjęciami ;) I dla siebie i czytelników .

    Obserwuję jako:dziidka
    Mój email:ilooonawazel@o2.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: tosiaczek666
    Mój email: tosiaczek666@o2.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): http://www.tosiakowo.pl/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Naprawdę świetne rozdanie! marzę by wygrać!! ;)
    Obserwuję jako: Jessie
    Mój email: justynai@op.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka : http://keepsmilingmakeupblog.blogspot.com/2012/03/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję jako: Ewka501
    mój email: ewka501@op.pl
    Informacja jest na pasku bocznym ;) http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Cattie
    Mój email: e.medrzecka@vp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): umieszczam baner z odnośnikiem w prawym panelu bocznym oraz informację w notce

    pozdrawiam serdecznie,
    ecattiem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: lady_
    Mój email: lilith133@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka : http://paradiseee1.blogspot.com/2012/07/blog-post_5510.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuje jako AW
    Śnię o tym co już było ale byłoby fajnie gdyby mi w szafce lakierów przybyło .

    pozdrawiam
    wara44@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajna rymowanka, ale notka dla nowych obserwatorów jest obowiązkowa :)

      Usuń
  22. Obserwuję jako: fashion
    Mój email: ilovefashion425@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Notka dla nowych obserwatorów jest obowiązkowa, aby Twój głos był ważny. Tylko starzy obserwatorzy mają w tej sprawie wybór ;)

      Usuń
  23. Obserwuję jako: Anita
    Mój email: mojawizjaswiata@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Informacja o rozdaniu: pasek boczny i info. pod notką :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako Fixation
    e-mail agata_ira@wp.pl
    jestem dotychczasowym obserwatorem - nie
    notka - nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako nowy obserwator musisz dodać notkę o moim rozdaniu, aby Twoje zgłoszenie się liczyło.

      Usuń
  25. Obserwuję jako: Kinia
    Mój email: kinga_p91@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): Dodałam banner z prawej strony http://kinga-i-robert.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Chętnie bym się zgłosiła do rozdania, ale czy zamiast notki mogę umieścić banner w pasku bocznym? Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Dominika Gieras
    Mój email: dominika-gieras@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): http://dusza-marzycielki.blogspot.com/2012/07/rozdania-w-ktorych-biore-udzia.html

    ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: aparatka
    Mój email: xfinepix@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    baner : http://www.pixfine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako : Karolina
    Mój e-mail : karcia1235783@interia.eu
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka : Tak . Tutaj link : http://metamorfozy-kali.blogspot.com/2012/07/reklama_26.html

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako: buka123
    mój email: mysia93@gmail.com
    nie jestem dotychczasowym obserwatorem, a więc baner po lewej stronie ;)
    buka123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: wypad
    Mój email: madisek@o2.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka: Dodałam banner :) wariacjeizi.blogspot.com

    świetne rozdanie, marzą mi się essiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: TuModnaPolska
    Mój email: kasia14782@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: natkawes
    Mój email: natkawes@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): http://kanapowicz.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuje jako dorota
    http://w-wolnejchwili.blogspot.com/
    notka oczywiscie jest u mnie
    kolory lakierów fantastyczne
    idealne do cianiowania

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: AniaSKF
    Mój email: 11lip85@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: /nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): nie mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  39. obserwuje jako. Mrozelda Pikus
    mój e-mail : mrozi.pikus@gmail.com
    jestem nowym obserwatorem
    notka: http://mrozi-pikus.blogspot.com/2012/07/kolejne-rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwacja blogu włączona.
    Obserwuję blog jako: Alicja M.
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie

    Baner już umieszczony na blogu (po lewej stronie):
    http://my-shinning.blogspot.com

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam na mój pierwszy konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  41. O to i ja się zgłoszę !
    obserwuję-PinkAlice
    Mail-Alice1996@poczta.fm
    Jestem dotychczasowym obserwatorem-NIE
    Banner na pasku bocznym-www.pinkovo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuję jako:monica
    Mój email:monia.hytros@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: tak
    Notka: baner po lewej http://agua-y-feugo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Obserwuję jako: madziowa
    Mój email: magdalena-lenckowska@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    baner: wiolka94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Obserwuję jako: wiolka94
    Mój email: wioleta-lenckowska@wp.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    baner : http://wiolka94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Obserwuję jako: exality
    Mój email: sylwka123@o2.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    baner : http://exality.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    Mój email: gwiazdabloguje@interia.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): dodałam info na baner boczny ;)
    http://worldofcolorr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Obserwuję jako: frau
    Mój email: a_nusia93@buziaczek.pl
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka - baner http://anusia93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako: Lallane
    Mój email: adziula.1993@gmail.com
    Jestem dotychczasowym obserwatorem: nie
    Notka (dla nowych lub chętnych): Baner na www.lallane.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń