Obserwatorzy

05.06.2012

TRESemme Naturals, Vibrantly smooth - szampon do włosów

Po szampon z firmy Tresemme wybrałam się zachęcona działaniem odżywki. Szczerze mówiąc nie byłam przekonana, bo jedynym szamponem po którym nie robi mi się gigantyczny łupież jest polski "Familijny". Z braku go tutaj od dawna męczyłam się wszelkimi możliwymi "przeciwłupieżowymi" cudami, które nic nie dawały...
Wybór był trudny, bo firma asortyment ma szeroki, ale padło na serie "Naturals" i nie żałuję...


Od razu uprzedzam pytania - nie mam po nim łupieżu! Jest to niezwykłe jeśli chodzi o moją głowę i choćby z tego powodu kupiłabym ten szampon ponownie.
Wydajność zbliżona do wydajności odżywki - 900 ml zmęczyć niełatwo. Mi właśnie kończy się opakowanie kupione w listopadzie, a myje włosy najrzadziej co 2 dni + piorę nim czasem pędzle.


Szampon jest hipoalergiczny - nie uczula, nie podrażnia.
Nie zawiera parabenów.
Nie zawiera barwników - ma przezroczysty kolor, jest dość gęsty, ale nie kleisty.
Został wzbogacony olejkiem kokosowym i ekstraktem z jojoby (wg etykiety).

Wg producenta pomaga kontrolować puszenie, ułatwia rozczesywanie i sprawia, że włosy błyszczą.
Wg mnie też :) I błyszczą, i łatwo się rozczesują i mniej puszą... Do tego cudnie, przyjemnie, owocowo pachną i są mięciukie.

Szampon dobrze myje, łatwo się spłukuje. Dość mocno się pieni - wystarczy go odrobina na całe moje długie włosy.

Sama kupię go jeszcze nie raz.
A przy okazji: jest dostępny w UK w każdym dosłownie sklepie, który ma rozbudowany dział kosmetyczny. Nie wiem jak jest z jego dostępnością w Pl - chyba wyłącznie allegro :)

10 komentarzy:

  1. a próbowałaś szamponów bez SLS i SLES? wiem, że u niektórych te składniki wywołują łupież, a u mnie wypadanie włosów:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś, dawniej...

      Było jeszcze gorzej ;p

      Usuń
    2. a to ci ciekawostka... :P

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Skład: Aqua, Ammonium Laureth Sulfate, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl, Betaine, Sodium Cocoyl Isethionate, Lauryl Glucoside, Sodium Lauroamphoacetate, Sodium Methyl Cocoyl, Taurate, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Simmondsia Chinensis (Jojba) Leaf Extract, Ammonium Chloride, Hydroxypropyl, Methylcelluose, Propylene Glycol, Sodum Xylenesulfonate, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dipropylene Glycol, Quaternium-80, Bisamino Peg/Ppg-41/3, Aminoethyl, Pg-Propyl Dimethicone, Disodium edta, Ethyl Alcohol, Peg-18 Glyceryl, Oleate/Cocoate, Polyquaternium-7, Citric Acid, Dmdm Hydantoin, Parfum (Fragrance).

      Usuń
  3. Wygląda bardzo fajnie ;) Jeszcze nie stosowałam żadnego produktu tej firmy ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Borykam się z tym samym problemem co Ty... chyba się na niego skuszę :)
    A jaka jest cena ?

    Zapraszam do mnie: http://stylebyilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzeczywiście wygląda zachęcająco ;)
    Ale w Polsce go raczej nie ma ;/ bynajmniej nie zauważyłam ;D

    OdpowiedzUsuń