Obserwatorzy

29.06.2012

Ponawiam zaproszenie i... co dobrego na rozdanie?

W marcu już raz zapraszałam, ale wtedy dopiero zaczynałam...
Teraz powoli, powoli blog jedzeniowy rozwijam i chciałabym jeszcze raz zachęcić Was do wstąpienia tam, a może i zostania na dłużej:


Proste przepisy, każdy wypróbowany przeze mnie - mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie :)
Zdaję sobie sprawę, że mistrzostwo to nie jest, ale znalazłam w pieczeniu radość i strasznie mnie cieszy, że mogę się rozwijać :)


**

Sprawa druga:

Prędzej niż później wybieramy się do Ojczyzny...:)
Nie było nas tam połtora roku, a już w zeszłym przyjęłam, że przed wyjazdem zrobie rozdanie, a w Polsce na spokojnie wygrane wyśle...

Ale...
Przez ostatnie miesiące praktycznie nie widywałam sklepów kosmetycznych, mój makijaż ograniczył się do kremu nawilżającego, a pielęgnacja paznokci do powstrzymywania obgryzania.
Szczerze mówiąc w chwilach wolnego czasu też niespecjalnie miałam siły zagłębiać się w kwestie co tu w UK jest fajnego, czego nie ma w Polsce...

Budżet mam ograniczony - jak to przed urlopem. Właściwie będzie to minirozdanie...
Niemniej proszę Was o propozycje co taką nagrodą (nagrodami?) mogłoby być, co jest "pożądane" najbardziej?
Jak dotąd do głowy wpadły mi tylko paletki Sleek, pędzle Ecotools lub lakiery Essie, może coś z Lusha lub TBS (tylko co...)
Mam nadzieję, że rzucicie jakąś propozycje, bo (wstyd przyznać prowadząc kosmetyczny blog), ale stałam się kosmetyczną prawie ignorantką...

12 komentarzy:

  1. ja bym sleekiem nie pogardziła :D wszystkie dary - jakie by nie były bym przyjęła :D daj znać, kiedy rozdanie ... z chęcią się pobawię ;-) ściskam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale Sleek z kolei - trudny wybór...
      Tyyyle paletek... A na wszystkie mnie nie stać, niestety :(

      Usuń
  2. Ajj nie przejmuj się nie raz tak miałam a potem świat na lewa stronę wywracałam żeby kupić to w co zwątpiłam nie raz przepłacam przez to ;/
    75zł więc jakoś nie specjalnie było mi szkoda :p

    wiem będę mało oryginalna ale ja proponuje jeżeli dostaniesz jako zestawik sleek birght and darks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już wywróciłam, ale ta firma w internecie nie istnieje... Na ebay tryliard sukienek, a ich żadnej...
      Popatrze za tym Sleekiem w Superdrugu :)

      Usuń
  3. Essiee yes, u nas kosztują majątek, a z tego co wiem za granicą 'pare groszy'. No i ja lecę na Lusha, ale to wiesz ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co z tego Lusha?:D
      Ja tam byłam raz i w ciąży - pisałam Ci - więc mnie w cholere szybko stamtąd wyniosło xD

      Jejj... Wstyd tak nic nie wiedzieć mając blog kosmetyczny... Czuję się ostatnio jakbym się z jakiejś śpiączki wybudzała :P

      Usuń
    2. Ja kompletnie nie mam pojęcia co bym chciała zobaczyć ale synka masz ślicznego. Oglądałam zdjęcia poniżej. ;) Pozdrawiam. :)

      Usuń
    3. Ale chyba już wracasz do żywych ;> hehehe
      słyszałam że szampony są niezłe..

      Usuń
    4. Tak powoli wracam, że Mich do podstawówki pomaszeruje nim ja się ogarnę :P

      Usuń
  4. Powiem szczerze,że nie przypominam sobie takiego maila...mozliwe, że wylądował w spamie, a ja usuwam go regularnie. Napisz znowu, jeśli chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałam :) Mam nadzieje, że dotrze:))

      Usuń