Obserwatorzy

21.06.2012

Mamusiowo - Misieńkowo :)

Maggie niedawno pisała, żebym jej pokazała mojego słodziaka... :) Uświadomiłam sobie, że kiedyś często wstawiałam tu jego zdjęcia, a ostatnio jakoś nie...
Toteż dzisiaj post prywatny, mamowo - dzidziusiowy, choć w roli dzidziusia już duży 9-miesięczny chłopak :))

Macie w całej okazałości Pana Powoda... Powód mojej znikomej obecności na blogu - moim i Waszych :)

Zdjęcia ze mną starsze - jeszcze z wiosny (rozmiar temu:D)



A tu rojber obecny:




Mały kibic... :)

Ma już 5 zębów, bierze się do stania, siedzi całkiem stabilnie, nawet o raczkowaniu mu się przypomniało. A wsadzony w chodziak - raj - tylko się kręci od stołu, gdzie przewraca krzesła, poprzez płyty, gdzie rzuca moimi podpisanymi przez wykonawców cacuszkami, aż do okna, gdzie zrywa żaluzje... Na moment nie można wzroku odwrócić, bo albo coś capnie do buzi i zje (kartki...), albo popsuje, albo przeceni swoje siły (moim hula-hopem) i nabija sobie guza... Lubi też dopaść do szafek w kuchni i robić "bum bum bum". Już nie wspomnę o plamach od papek, soczków, owoców, chrupek czy tym co akurat wyleje przewracając stolik... Plamy są wszędzie!
I czasem nawet trace cierpliwość, a poźniej on mówi "ma", albo nawet "mam" i mi przechodzi :D

Koooocham go :)

11 komentarzy:

  1. Ma bardzo podobne oczka do mamusi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Uroczo wyglądacie:))

    Przy okazji zapraszam serdecznie na konkurs, który organizuje na blogu z firmą Golden Rose- do wygrania 3 zestawy kolorowych lakierów do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka pyzia fajna, słodziaszek !!! No i jaki zapalony kibic! Jestem pod wrażeniem ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. o matko! az ma sie ochote powiedzieć a ti ti ti ti xD i wyciochrać za policzki i przytulać xD ajaj xD jego spojrzenie na 3 zdjęciu mnie rozbroiło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Na 3 zdjęciu on trochę rozespany :D

    Dziękujemy za komplemenciory :)

    OdpowiedzUsuń