Obserwatorzy

27.06.2012

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie!

Pomocy!

Rozpaczliwie szukam:


Mierzyłam w Tk Maxx, leżała idealnie, kosztowała niewiele... nie wzięłam!
Znacie na pewno takie zaćmienie umysłu, gdy trzeba się po powrocie do domu zastanawiać "Czemu ja tego nie kupiłam?!"

Sukienka w kolorze koralowym, szydełkowa, odcięta w talii. Tył pleców cały z szydełka.
Może wyjdę na ignorantke, ale o firmie pierwszy raz słyszałam - PINKY

W sklepie była ostatnia sztuka... w necie niedostępna - dosłownie jakby wsiąkła! Znalazłam to jedno jedyne zdjęcie...

Szukam tej lub maksymalnie podobnej...
Ostatnio nie chodziłam po sklepach - przez kilka miesięcy prawie wcale i nie mam pojęcia gdzie jej szukać...

Widziałyście w jakiejś sieciówce?

9 komentarzy:

  1. a ja taka kupiłam :) wcale sie nie zastanawiałam :) PINKY :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa! Błagam, powiedz gdzie...!
      To jest jakaś znana firma?

      Usuń
    2. wiesz to pierwsza moja rzecz z tej firmy ja ja kupiłam w takim butiku no name jakby outlet bo były tylko pojedyncze sztuki ale poszły jak świeże bułeczki!
      Hmmm firmy nie znałam nigdy wcześniej ale muszę powiedzieć że jest boska wiec nie tylko ty zacofana xD

      Usuń
  2. W h&m jakoś były podobne tylko że inne kolory. Sama mam dosłownie taką samą tyle że czarną a kupiłam ją w miejscowym sklepiku daaawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdraszczam... Chociaż koniecznie chce ten kolor:)

      Usuń
  3. taką to też bym chciała :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "choruje" na nią prawie miesiąc...

      Usuń