Obserwatorzy

28.05.2012

TRESemme - odżywka Smooth Salon silk

Zdarzyło się, że zabrakło mi odżwki. Tomek jechał akurat do sklepu, więc dostał zadanie zakupu jakiejkolwiek. Wrócił z poniższą, twierdząc, że sam kiedyś używał czegoś z tej firmy i sobie chwali.
Było to pół roku temu, a nawet dalej - pod koniec października i od tego czasu TRESemme ma u mnie ogromny kredyt zaufania ;)


Po pierwsze - butla jest ogromna. Wciąż używam tej kupionej w październiku i zostało mi około 1/5 opakowania, a włosy myje najrzadziej co drugi dzień ;) Tu też jeden (jedyny) jak dla mnie minus - pełne, prawie kilogramowe opakowanie niezbyt łatwe jest do utrzymania mokrą dłonią pod prysznicem, gdy drugą mamy podstawioną żeby produkt "złapać". Ale jednocześnie nie trzeba się męczyć z odkręcaniem - nakrętkę wystarczy nacisnąć, żeby nalać produkt.
Jest strasznie wydajna, używa jej się niewiele, bo dobrze się rozprowadza, a produktu starcza i starcza ;)

Ma gęstą konsystencje, ale się nie klei. Ma przyjemny, mocny zapach, ale na włosach go długo nie czuć.

Przyznam, że mgliste mam już wspomnienie moich włosów sprzed niej - pamiętam, że po rozczesaniu miały kształt trapezu i tworzyły mi nad głową puszącą się stodołę siana... Niewiele odżywek pomagało... Większość po kilku tygodniach używania działać przestawała... A tu takie zaskoczenie :)

Nakładam na włosy, spłukuję po krótkiej chwili - włosy nie są obciążone, w żaden sposób nie wzmaga to przetłuszczania. Genialnie się rozczesują, są mięciukie, błyszczą. Idealne tylko po odżwce nie są  - używam jeszcze szamponu i spreju z tej firmy (o nich innym razem) i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że o jakieś 70% mniej puszą się moje włosy (w porównaniu z tym co było przed erą Tresemme). Jasne - tu i ówdzie się naelektryzują, ale jest niewyobrażalna poprawa w ich wyglądzie! Teraz po rozczesaniu spływają w dół w miarę jedną falą.




Jestem w trakcie wybierania do kolekcji produktu po którym moje włosy będą zupełnie jak w reklamach... :)

Tymczasem powyższą odżywkę polecam z całej siły :)

8 komentarzy:

  1. jeszcze go nigdzie nie widzialam ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest ogólnodostępny w uk :)
      W pl chyba głównie na allegro.

      Usuń
    2. No właśnie ja tak samo, do tej pory się nie spotkałam z tym produktem na polskich półkach. margaret1992.blogspot.com

      Usuń
  2. moich włosów już chyba nic nie uratuje, więc wkrótce dreptam do lekarza...=(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja takiej możliwości nie mam... :P

      Aż tak z Twoimi źle? Moje wypadały dość po ciąży, ale w sumie nie wiem czy powinnam się tym jakoś specjalnie niepokoić...
      Aktualnie jestem z nich zadowolona chyba jak nigdy wcześniej...

      Usuń
  3. I´m glad I found you because your blog is awesome!
    xx =P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i zamierzam za niedługo użyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już się przerzuciłam na tą drugą białą - z serii Naturals :)

      Usuń