Obserwatorzy

31.05.2012

Makijaż kolorowy, pastelowy i zachody słońca z naszych okien :)

Zalega na dysku - jeszcze z zimy :)
Wszystkie cienie pochodziły z paletki Sleek Paraguaya. (Niebieski nawet raczył się rozmazać co oczywiście dostrzegłam po zrzuceniu zdjęć...A zostały po selekcji aż 2..)




Kolorów zimą wiele nie ma, ale zachody słońca - piękne.
Mamy to szczęście, że mieszkamy na wzniesieniu, do tego na pięterku. Prawie wszystkie domy sąsiadów stoją niżej (choć niewiele) i dopiero za kilka ulic zaczynają się kolejne górki - jest bardzo malowniczo :)




**



 **



Się pochwaliłam, a co... :)

10 komentarzy:

  1. kurcze, jak to od razu widać, że domy nie polskie... =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dole szeregówki :P
      Ja kiedyś nie wierzyłam, że istnieją takie domy xD
      Zawsze oglądając Harrego się podśmiewałam, że SPECJALNIE wybudowali dzielnice z identycznymi domkami żeby było jak w książce... O ja naiwna xD

      Usuń
  2. Oh kocham zachody słońca. Najbardziej lubię się w nie wpatrywać na plaży we Władysławowie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny makijaż, drugie zdjęcie najładniejsze

    OdpowiedzUsuń
  4. super makijazyk ;)
    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie widoki to ja lubię.. ;)))

    OdpowiedzUsuń