Obserwatorzy

25.12.2011

Wesołych Świąt!

Z racji, że przedwczoraj piekłam ciasta, a wczoraj przygotowywałam jedzenie kolacyjne, ani chwili wolnej nie było.
Oczywiście jestem spóźniona, więc mogę tylko wyrazić nadzieje, że ostatnie 2 dni się udały, Gwiazdor dopisał, a ciasta były warte grzechu :)
Na ten ostatni dzień lenistwa życzę Wam spokoju i złapania jak najwięcej się da magicznej atmosfery w celu naładowania akumulatorów :)



Zarówno u Tomka w domu jak i u mnie choinkę ozdabiało się watą, więc zwyczaj ten kultywujemy:


Kartki od sąsiadów:




Dla Męża, żeby szybciej zapomniał o tym jaka czepliwa w ostatnie dni byłam:


... a że kończył trzecią dziesiątkę dokładnie w Wigilię, to i tort dostał... Kokosowy!
Przepis wkrótce, bo jest pyszny!


I nasz mały Michałkogwiazdorek:





17 komentarzy:

  1. urocze święta, zdjęcia ujmują za serce, śliczny Michałek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięnka choinka uroczy malec ,zapraszam do mnie ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny mały Mikołaj pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Synuś przeuroczy, a jego mama równie wspaniałej urody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana dziękuję za koment.i oczywiście za szczerą opinie nigdy się nad tym nie zastanawiałam jakoś tak mi się podoba lecz w następnym poście zmniejsze czcionkę może faktycznie będzie lepiej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny Michałek :) świetna również ta bombka z napisem ''Kocham Cię'', podoba mi sie pomysł z pisaniem na bombkach :P
    pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale masz ślicznego synka;)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuemy, dziękujemy :D

    PomysL pisania na bombkach wziął się z zabiegania... i braku środków ;)
    Ja stałam przy garach, chłop sam ozdób nie wybierze, kasy braki... a jednak jakoś chciałam upamiętnić te pierwsze święta we troje i pierwszą własną choinkę :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodziak z tego bobaska :) wygląda jak mały pomocnik mikołaja :*

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna dzidzia ;)
    pozdrawiam- kosmetyczkakamili.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Hehe, fajny szkrab i ładna mama;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny synek !
    Pozdrawiam.
    Zaglądnij czasem:
    http://tosiaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne bobo ;)
    aa czekam z niecierpliwością na przepis na tort, daj znać jak dodasz ;)
    i takie małe pytanie, skąd jesteś z zagranic jak można wiedzieć ;)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam tort, gdy tylko sie ogarnę... Możliwe, że na przepisy musi powstać nowy blog :D

      Obecnie mieszkam w Redditch w UK.

      Usuń