Obserwatorzy

21.12.2011

Co dla landlordów? Szukam inspiracji :)

Uwielbiam dostawać kartki, listy, paczuszki, a nawet reklamy w kopertach jeśli tylko wpadają przez szparę w drzwiach. Przynajmniej kilka razy dziennie podchodzę sprawdzić, czy listonosz już był, a raczej czy będąc coś zostawił... Jestem niepoprawną "liściarą" i muszę się mocno powstrzymywać od szału rozrywania kopert zaadresowanych nie do mnie (a do poprzednich lokatorów np.)
Rok temu, dwa mieszkania wstecz po powrocie z Polski znalazłam na schodach 3 bajecznie kolorowe koperty - bez znaczków, ale nr na, kopercie się zgadzał, adresat nieczytelny... Tak czy owak leżały na schodach = żaden z lokatorów ich nie chciał, capnęłam więc ja (a jakże!)
W środku były kartki z gratulacjami z powodu narodzin córki (wtedy jeszcze nie wiedzieliśmy, że tym razem to półproroczo :D)

Jak ja chciałam takich samych! Ogromnie mi się spodobał ten zwyczaj!
Niestety, niemal nikt z naszych znajomych nie pomyślał, że Kempek Miłośnik Poczty chciałby gratulacje na piśmie.

Ostatecznie dostałam i z lubością przechowuje dwie.

Jedną od Sylwii i Pawła:





oraz od naszych landlordów:





...i właśnie z nimi mam "problem".
To porządni ludzie :)
Na początku grudnia uznałam, że mam czas na zastanowienie, ale widze, że już nie mam... Pytanie brzmi: Co zapakować im w świąteczną paczuszkę?
Żeby to było jednocześnie polskie, świąteczne i dostępne w uk?
Myślałam o ptasim mleczku i o krówkach, ale to przecież wcale się z Gwiazdką nie kojarzy...
Myślicie, że wypada zapakować im po prostu po solidnym kawałku świątecznych domowych ciast? (makowiec, orzechowiec, marchwiak z kremem)
Oczywiście zostały mi tylko 2 dni do namysłu... Licze na Waszą pomoc :)

PS. Uwierzycie, że mój synuś mając 12 tyg. zaczął ząbkować?
Odkryliśmy to po tygodniu wycia i odmawiania jedzenia... W sumie przeczuwałam wcześniej, ale WSZYSCY jak jeden twierdzili, że to za wcześnie...
Jednak matka się nieczęsto myli...


5 komentarzy:

  1. slodki bobasek:) a pomysl niezly z tym prezentem ale czy to dojdzie w calosci do Polski?

    OdpowiedzUsuń
  2. Monica, ale oni mieszkają tutaj... Wynajmujemy od nich mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. slodziak <3
    kartki fajne

    zapraszam, u mnie NN!
    agatacia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń