Obserwatorzy

18.08.2011

Rozdaniowo

Od jakiegoś czasu regularnie dodaje linki do rozdań do notesu... Wreszcie nadszedł czas wziąć w nich udział... :)
Pogoda typowo angielska i chyba tylko ona tłumaczy dlaczego (wyjątkowo!) bardziej od udziału w rozdaniach pociąga mnie perspektywa przespania dnia :)
A wstałam dzisiaj po 11! Oczywiście - gdy już wreszcie trafię wieczorem do łóżka, to i tak nie zasnę przez pierwsze dwie godziny i trafi mnie szlag :D
Pewnie to znacie... ;)

Wygrać możecie:

U Sylwi:



**

U YoAnki:



**

U Moniqe:



**

Iwetto rozdaje:



**

Drugie rozdanie Moherowej:



**

 Na blogu Craving for beauty:



**

U Farfallebelle:



**

U Charmain:



**

U MadameKatarzyny:



**

U Rodzynki:



**

Na blogu Amour-15:



**

U Roksi:



**

U Karoliny:



**

Na blogu CurlyGirl i Patrycji:



**

Drugie rozdanie Belleoleum:



**

U Katarzyynki:



**

U Natalii:


Zasady:

1. NIE musisz być obserwatorem mojego bloga, ponieważ chciałabym aby osoby mnie obserwujące były tu z własnej woli, więc jeśli nie chcesz mnie obserwować ale masz ochotę wziąć udział w rozdaniu - nie ma problemu, wystarczy, że się zgłosisz wpisując komentarz :).

Wszyscy mogą wziąć udział w rozdaniu :)!!!


2. Komentarz musi zawierać:
a. słowo CHCĘ
b. Twój e-mail

3. Proszę umieść notkę o moim rozdaniu na Twoim blogu (może być przy okazji Twojej notki, na końcu) wraz ze zdjęciem 1 z tego wpisu (logo rozdania) oraz zasadami.



**

U Orlicy:



**

Na blogu My-life-is-magic:



**

U Loverki:



**

U Merczens:



**

Na blogu Pieprz i kokos:



**

U Motylicy:



**

Oraz u Prozerpine:

3 komentarze:

  1. W niektórych również biorę udział :)
    Życzę szczęścia ! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sandra-lip.blogspot.com/2011/08/rozdanie.html

    Zapraszam Cię do mnie na rozdanie ! Zobacz co można wygrać ! :-)

    pozdrawiam. ; *

    OdpowiedzUsuń